Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

montako kuppia kahvia juot päivässä?

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

Ja mukin koko vaihtelee välillä 2-4 dl, joten varmaan se tekee 1,5-2 litraa päivässä. Aika paljon siis. Ja olen riippuvainen. Aamu ei lähde käyntiin ilman 2-3 mukillista kahvia, päivällä on saatava sama satsi, illalla myös. Viimeisen mukillisen juon yleensä siinä 21-22 aikoihin. Jos en juo kahvia, tulee kamala päänsärky. Ja kyllä, kahvi piristää. Mutta ei vie yöunia. Joskus saattaa aiheuttaa vatsakipua, jos en ole syönyt kunnolla. Voisi kai olla viisasta yrittää vähentää....

Vierailija

Joisin mieluusti usemmankin, mutta vain 2 kuppia voin juoda. Mulla alkaa kädet täristä ja tulee epätodellinen olo. Jos juon kovin paljon kahvia ,olen huomannut että saan helpommin paniikkikohtauksiakin :(

t. paniikkikohtaus potilas

Vierailija

jos aamulla ei saa 1-2 kuppia niin alkaa jo muutaman tunnin hereilläolon jälkeen särkemään päätä ja muutenkin olo on ihan "toispuoleinen". Eli kahvi ei sinällään enää piristä, elimistö on tottunut, mutta jos en saa kahvia (varsinkin siis aamukahvia) niin tulee "vieroitusoireita". Rakastan kahvia <3

Vierailija

Kohtalotoveri siis :)

Onko sulla mitään lääkitystä? Paniikkikohtauksiin siis? Itsellä ei ole, koska tuntuu että saan sen verran harvoin kohtauksia, mutta viime vuonna niitä tuli jostain syystä enemmän, ja olen alkanut harkita lääkitystä. Todella kammottava "tauti". :((

t. 9

Uusimmat

Suosituimmat