En kyllä ole koskaan nähnyt, että kukaan imettäisi niin, että koko tissi

Vierailija

on esillä. Tuskin kukaan yleisillä paikoilla niin tekeekään, kunhan keksitte, että saisitte parjata.

Kotona asia erikseen, siellä voi oman perheen kesken ollakin se kauhistuttava tissi esillä.

Itse imetän kyllä esim. kahvilan nurkkapöydässä tai Stockan lastenhoitohuoneessa tai kylässä ollessani, mutta rintaa ei kyllä näy tippaakaan, vaikka kuinka yrittäisi katsoa, koska nostan paidan helmaa ja pidän harsoa edessä.

En sitten tiedä ärsyttääkö joitain ihmisiä pelkästään se tieto, että NYT JOKU AKKA TOSSA IMETTÄÄ.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mutta logiikkasi ontuu.

Seksi on luonnollista ja sallittua, mutta se on meidän yhteiskunnassamme yksityinen asia eikä sitä pidä (eikä lain mukaankaa saa) harjoittaa julkisilla paikoilla. Ruokailu, myös pienen vauvan ruokailu, julkislla paikoilla taas on täysin luonnollista ja sallitua. Naisen rinta ei tässä tapauksessa ole seksuaalinen objekti, vaan ihmisen keino ruokkia lastaan.

Pukuhuoneessa imettäjiä en kyllä ymmärrä. Hei haloo, joku voi haluta sovittaa vaatteita!

Vierailija

Reipasta imettäjää vastapäätä istuneet ihmiset tuijottlivat ikkunasta ulos pimeään ja olivat todella vaivaantuneen näköisiä. Kukaan ei sanonut kuitenkaan mitään, ei edes että onpa luonnollista.

Valtaosa imettäjistä on onneksi julkisesti varsin diskreettejä ja hoitavat imetyksen tahdikkaasti niin, ettei mitään näy.

Vierailija

Nurkkapöytään itse aina vauvan menen muutenkin.

Ja kun ei sitä tissiä ota kokonaan esille, niin mitä se haittaa vaikka istuisi keskellä lattiaa, kun ei sitä rintaa näy? Vaikkakaan en niin tee, mutta en myöskään mene vessaan tai sovituskoppiin imettämään, vaan lastenhoitohuoneeseen tai jos sellaista ei esim tavaratalossa ole, niin tavaratalon kahvilan nurkkapöytään, ja käännän tuolin seinää päin vielä...onko sekin kauheaa?

Vierailija

Neljää lasta olen jokaista vuoden imettänyt, ja olen alistunut siihen, että imetettävä joskus on siinä missä voi.

Lainaus:

istua siihen keskellä ihmisvirtaa olevalle penkille ja imettää siinä. Ihan varmasti löytyy syrjäisempiä/rauhallisempiakin paikkoja. Tuollaisessa tilanteessa tulee kyllä olo, että tyyppi on jonkin sortin eksihibitionisti.

Vierailija

Juuri tuota tarkoitan, että miten ihmeessä se voi ketään häiritä, jos imettää noin ettei mitään näy!

Vai onko se se pelkkä tieto siitä, että joku imettää?

Vierailija

Mä olen nähnyt kahdesti kun imetetään valtava utare esillä. Toinen omassa kodissaan, toinen kaikkien nähden Sellossa. Eipä häirinnyt pätkääkään kumpikaan kerta!

Vierailija

En tosiaan imetä tissi esillä, mutta joskus kahvilassa olen joutunut imettämään, olen kääntynyt seinää päin ja kaikki on ollut piilossa, yhtään mitään ei ole näkynt.

Kertokaa nyt onko se väärin, eikö niin sovi tehdä?

Vierailija

...eihän sitä voi kuin arvuutella, mutta jonkinlaisesta performanssi- tai opetustarkoituksesta siinä kaiketi on kyse. Halutaan näyttää miten LUONNOLLISTA imetys on ja miten helppoa.

Mulle se ei ole millään kerralla ollut helppoa, joten olen halunnut hoitaa sen omassa rauhassa, että on yksi jännitystekijä vähemmän. Siksi tuollainen toimintatapa tuntuu vieraalta. Miksei voi olla huomaavainen? Eivät ihmiset kehtaa sanoa, jos imetyksen katsominen vaivaannuttaa.

Lainaus:

mutta miksi ei voi siirtyä syrjemmälle? Miksi ei voi kunnioittaa muita sen verran, että siirtyisi hieman syrjemmälle ja imettäisi omassa rauhassa?

Vierailija

4. on copycatti.. _minä_ olin se joka eilen kommentteihin vaihto imettämisen tilalle nussimisen/naimisen. Mutta pisteet 4:lle, mä ainakin nauroin taas kippurassa :D

Vierailija

mutta eihän ne näy ja häiritse. Siksi on typerää mollata kaikkia imettäviä äitejä.

Ja toi seksin ja vauvan ruokkimisen rinnastaminen on lähinnä oksettavaa ja pistää miettimään mitä muita perversioita ko. henkilöllä on.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat