Mitä ajattelisit 35v naislääkäristä, joka painaa lähes 100kg, tukka hampsottaa ja naama

Vierailija

täynnä finnejä, polttaa yli askin päivässä tupakkaa ja alkoholiakin ottaa joka viikonloppuna reippaasti vähintään yhtenä iltana. 2v ja 4v lapsensa ovat ylipainoisia.

Kommentit (14)

Vierailija

hapsottava tukka jne vielä ok, mutta noin iso ylipaino, tupakointi ja alkoholin käyttö yhdessä huonompi juttu. Eli useampi paha juttu.

Vierailija

Kai hän työnsä osaa. Sitä paitsi mistä tiedät hänen alkoholin käyttönsä ja tupakointinsa määrän? Aika monet lääkärit on pulleita, monet polttaakin ja jotkut on ihan juoppoja. Olen aika paljon tekemisissä lääkäreiden kanssa työni puolesta ja kierrän sairaalasta toiseen. Kyllä yllättävän monet tupakallekin tulee mukaan ja tosiaan monilla on ylipainoa.

Vierailija

Minsuta pukeutumistyyli on pienempi paha kuin se, että on noin väliinpitämätön omasta jalastensa terveydestä. Tämä nainen polttaa todella paljon, koska hänestä huokuu tupakan haju koko ajan ja sormet sekä kynnet ovat oikeasta kädestä keltaisenruskeat.

Olen tavannut häntä satunnaisesti useamman vuoden lasten kerhoissa ja harrastuksissa. Ulkoisesta habituksesta ja puhetyylistä olen kuvitellut hänen olevan jotenkin syrjäytynyt pubiruusu tms. Kyllä oli järkytys tajuta, että tämä ihminen on töissä TYKSissä ja lääkäriasema Pulssissa lääkärinä!

Lainaus:

terveyskeskuksessa tapaamastani virolaislääkäristä, joka otti vastaan bileasussa: korkokengissä ja pikkumustassa.

Vierailija

muita terveysasioissa, jos ei omien lasten tai oma terveys merkitse pahemmin?

Lainaus:

Kai hän työnsä osaa. Sitä paitsi mistä tiedät hänen alkoholin käyttönsä ja tupakointinsa määrän? Aika monet lääkärit on pulleita, monet polttaakin ja jotkut on ihan juoppoja. Olen aika paljon tekemisissä lääkäreiden kanssa työni puolesta ja kierrän sairaalasta toiseen. Kyllä yllättävän monet tupakallekin tulee mukaan ja tosiaan monilla on ylipainoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat