Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paljonko painat ja miksi?

Vierailija

Nyt kootut selitykset pinoon!

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Koska olen maailman surkeimman itsekurin omaava, laiska paska!

Kerran elämässäni, n. 10v sitten laihdutin 30kg ja nyt ollaan taas tässä... tavoitepainoni olisi 65kg (+-3kg), mutta en usko ikinä siihen pääseväni. 3kk sitten sain 7kg pois, siitäki 5 tullu jo takasi..

Vierailija

Mä nyt vain satun painamaan sen verran, en ole sitä mitenkään tietoisesti valinnut. Se ei ole vielä painoon vaikuttanut, mutta olen 8. viikolla raskaana.

Vierailija

olen synnyttänyt 2kk sitten ja vauva on jeesannut muutaman kilon kanssa. =0) Synnytyspäivänä painoin 127kg, ennen raskautta 113kg.

Mutta se, miksi oikeasti painan näin paljon yleensäkään... jaa-a.. Onkos geenit jo sanottu?? =0)

Vierailija

mikä on pikkuisen liikaa minun pituiselleni (179cm) naiselle. Mutta eiköhän tuota sellainen 10 kiloa kohta taas lähde, kun lapsi syntyy.

Vierailija

jaa miksikö? En halua olla läski ja ruma ja toisekseen, en lihoo. Rauskausaikana tuli toki kiloja, mutta kun muksu ja istukka oli pihalla oli paino taas sen 50kg kohdalla. Harrastan tankotanssia, mutta vaikka jättäisin harrastuksen pois ei silti paino nouse. hyvä niin :)

Vierailija

Kesästä tullut pari kiloa, kun olen herkutellut aika vapaasti. Ne pitää saada pois, sitten ollaa ihanteessa ikäiselleni ja malliseelleni naiselle. pituutta 177.

Vierailija

koska oli joulu ja käytän liikaa alkoholia sekä suklaata.

urheilen kyllä riittävästi, mutta energiaakin kuluu ja taidan hieman liioitella energian sisään ottamisen kanssa ?

Vierailija

Olen mielestäni ihan sopivan painoinen, en ole ylipäätään koskaan ajatellut painostani mitään. Se on mitä on. Tällä hetkellä odotan kaksosia rv 28. Painoa tullut lähtöpainoon 5kg ja se on th:n mielestä juuri sopivasti. Pituutta minulla on 159cm.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat