Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te jotka toimitte rahtialan yrityksissä tmv.

Vierailija

Minulle on englannista tulossa paketti DPD:n kuljettamana. Paketti on tänään klo 00:11 tullut helsinkiin. Tiedustelisin että millaisella aikataululla nuo paketit yleensä sitten liikkuvat eteenpäin? Itse asun jyväskylässä ja odottelen pakettia kuin kuuta nousevaa. Jos kyseessä olisi postipaketti sehän olisi jo tänään täällä. Olisikohan tuokin mahdollisesti?

Ainaki mitä USP:n kautta tulleita amerikan paketteja olen odotellut, niin tulevat atlantin yli ja kiertävät pitkin eurooppaa muutamassa päivässä, mutta matka helsingistä jyväskylään kestääkin sitten useamman päivän.

Kenenkään ei nyt tarvitse minulle alkaa mitään logistiikan perusteita kertomaan ja sitä, kuinka suomessa tavaramäärät ovat pienempiä ja paketit liikkuvat siksi verkkaammin kun yhdistelmää ei viitsi paketin takia ajaa helsingistä jyväskylään, vaan kiinnostaisi lähinnä tuo DPD:n "yleinen" aikataulu välillä hki-jkl, onko pakettia odotettavissa saapuvaksi siis tänään vai huomenna vaiko joskus ensiviikolla..?

Kommentit (2)

Vierailija

tosiaan samaan aikaan soitin kun tuota juttua kirjoitin. Siksi siitä tulikin ehkä noin sekava :) 20min. tuuttausta ja jonossa oloa eikä kukaan vastaa, joten arvelin vastauksen tulevan tätä kautta nopeammin :)

Toivottavasti huomenna tulisi.. <3<3

Vierailija

Rahdinkuljettajilla on säännölliset vuorot isompien kaupunkien terminaaleihin joista paikallisesti kuljetetaan perille.

Edellisessä työpaikassani täällä pääkaupunkiseudulla autot lähti about klo 16 ajamaan pohjoiseen eli lähetykset oli paikallisesti seuraavan päivän aamujakelussa mukana.

Uusimmat

Suosituimmat