NARSISTIN KANSSA; MITEN EROON NARSISTISTA!!!

Vierailija

Ihana mies! On sulla onnea kun löysit itsellesi ja tytöillesi eron jölkeen noin kivan ja mukavan miehen!! Näin sanoo mun sukulaiset ja voi kunpa tietäisivät. Meillä on NIIN hyviä hetkiä välillä mut ne huonot hetket vie mua aina vaan syvemmälle ja vihdoin järki alkaa mennä tunteiden eelle ja tajuan ettei se mies muutu!!! En vaan tiedä mistä voimaa ottaa lapset ja lähteä. Mistä asunto ja miten saan 200neliöisen talon muutettua ja kuinka pärjään kolmen lapsen kaa ja miten USKALLAN lähteä!!

Tänään taas räjähti. Uskalsin varovasti arvostella miestä koska mielestäni hän oli tosi epäreilusti komentanut/kasvattanut yhtä lasta. No siitä alkoi raivoaminen ja hän oikein yltyi vihassaa. Pyysin rauhoittumaan koska yksivuotiaamme seisoi vieressä ja katseli isiä. No sitten hän jo potki imuria ja keittiön kaapin ovia niin että astioita tippui. Pyysin lopettamaan ja erehdyin sanomaan että oletko hullu koun noin riehut. no sen jöälkeen haukkui minut lapsemme edessä hulluksi ämmäksi ja saatanan lehmäksi ym ym. Loppujen lopuksi kaikki elämässään on huonosti ja MINÄ syypää. MUN ongelma jos mua haittaa et hän juo puoltoista koria olutta viikossa ja minä pilaan hänen elämän kun en anna tehdä MITÄÄN. (En ole IKINÄ kieltänyt mitään menoja, pyytänyt vaan ilmoittamaan jos johonkin mennee, etten odota turhaan. No valehtelen kuulema, olen este...) AIvan ihme jutuista mua syytteli ja lopulta taas aloin itsekin uskoa että mussahan se via onkin.

No jos läöhden niin pelkään että mua ei kukaan usko että miestä vaan, koska hän tosiaan on niin hyvä suustaan ja keksii perättömiä juttuja. Kaipaiasin todella apua jos tästä sekavasta tilityksestä saa mitään tolkkua.

Kommentit (10)

Vierailija

paras kaverini oli naimisissa narsistin kanssa. Mies tosin oli absolutisti (entinen alkoholisti) eikä raivonnut ihan tuolla tavalla. Mutta hän oli pelottava ja henkinen väkivalta oli kamalaa. Ulkopuolisille mies on niiiin gentleman, ettei tosikaan. Kaverini myös pelkäsi, että häntä ei uskota, vaan miestä uskotaan - koska mies on "uskottavampi" kuin hän.

Kaverini sai selville, että ainut tapa lähteä on turvakodin kautta. Hän lähti ilman ekstravaatteita, vain käsilaukun ja lasten kanssa. Sanoi lähteävänsä iltapäivän päätteeksi vielä leikkipuistoon. Ja meni suoraan turvakotiin. Sinne minä sitten vein lasten vaatteita summuuta.

Siitähän mies suuttui... hän ei kestänyt omien kasvojensa menetystä, että vaimo joutuu menemään turvakotiin...

Kaverini oli turvakodissa joitain viikkoja, niin kauan, että kaupunki osoitti miehelle asunnon. Heidän yhteinen asuntonsa oli nimittäin kaverini nimissä, eli tämä oli ainoa tapa saada mies potkittua pois asunnostaan.

En enää muista, miten prosessi eteni, mutta kaverini sai turvakodista kaiken avun. Ja hän oli se, jota uskotiin.

Kaikesta kamalinta tuossa kaikessa on se, että narsisti osaa nujertaa puolisonsa. Hän osaa aivopestä puolisonsa uskomaan, että oikeastaan en ole yhtään mitään, en minkään näköinen, enkä edes osaa mitään... Älä siis usko, vaikka mikä olisi, niin älä usko!!!

Vierailija

Jos luulet, että kukaan ei sinua usko, niin tänä päivänä on paljon pieniä laitteita, joilla voi ääntä nauhoittaa (puhelin, mp3-soittimet jne.).

Vastaavista tapauksista olen kuullut aiemminkin, seurassa mitä loistavin seuramies ja kotona aivan toista. Onnes hyvä tuttavani sai laitettua miehen pihalle.

Vierailija

vinkkejä kuinka lähteä siis ihan konkreettisesti!! Mulla ei sukulaisia kenen luo mennä. Tai siis on mutta eri paikkakunnalla ja kun on kouluikäistä lasta niin mihis sitä lähteä! Kolmen lapsen kans ei tosiaan kavereidenkaan luo oikein lähdetä tai en minä ainakaan ilkeä. ja en ihan oikeasti tiedä kuinka ihmiset suhtautuu kun kerron kun kotona tapahtuneet jutut on NIIN uskomattomia ja mua hävettää myöntää niitä edes itselleni!!! ap

Vierailija

Olen lukenu narsismista ja tiedän et narsistin uhrit on just kuin minä. Mutta se on aivan uskomastonta miten sitä silti vaan jää ja ajattelee et ehkä se tosiaan olenkin minä se outo ja hullu. En edes jaksa kirjoittaa mitä kaikkea sairasta meillä on tapahtunut, fyysistä väkivaltaa ei enää ole ollut mutta henkistä kylläkin. Mieheni on tosiaan NIIN lutunen kaikkien edessä mutta kun raivoaa niin sitä ei voi sanoin kuvailla sitä ryöpeää kielenkäyttöä ja pelkoa. Vihaan itseäni kun olen lapseni tällaiselle altistanut mutta en vaan saa lähdettyä. Sitä aina ajattelee et ens kerralla ja jospa tää tästä ja kun on sikaiso laina ja kaikki.

Olen tuota nauhoittamista miettinyt mutta olen noissa tilanteissa aina ihan lukossa ettei tule edes mieleen ja kun saattaa raivostua aivan arvaamatta!!! ap

Vierailija

Sain juuri allekirjoituksen eropaperiin, jess! Narsistin kanssa 8 vuotta ja risat ja pari vuotta olen tehnyt eroa. Kukaan ei oikeasti usko miten rumasti mies voi kotona käyttäytyä kun on niin mukava töissä ja kavereidensa kanssa. Nyt asutaan erillään enkä enää tosiaan aio palata tämän narskun kanssa saman katon alle!

Olen tämän suhteen aikana sairastunut mm. vakavaan masennukseen, koska itsetuntoni lyötiin täysin nollaan, minua on haukuttu, lyöty henkisesti ja fyysisesti. Lapsiaan hän käyttää kiristysvälineenä, lupaa hoitaa niitä kerran viikossa mutta ei sitten otakaan jos tietää että mulla olisi joku tärkeä meno.

Lue nettisivuilta lisää narsismista!

http://www.narsistienuhrientuki

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat