Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko täällä ketään reilusti ylipainoista joka olisi aloittanut kuntosaliharjoittelun?

Vierailija

tsempatkaa mulle rohkeutta!!

Kommentit (4)

Vierailija

lisäisin vielä ainakin, että ainakin siellä missä itse käyn, käy muitakin ylipainoisia. ne kuivat ja treenatut ovat tosi harvassa!

Vierailija

että kaikki kuntosaliharjoittelu on hyväksi myös niska- ja hartialseudulle. Minulla on myös lievä skolioosi ja jos jätän selkätreenin väliin, huomaan sen selässäni heti. Eli ihan reippaasti sinne salille treenaamaan heti kun saat vähän esimakua ja kokemusta salista. Meillä salin kuukausikortti on 52e ja tuon vielä suostun maksamaan kitisemättä. Olen kuullut kalliimmistakin

Vierailija

voin tsempata, laihdutin itse aikanaan 15kg aloittamalla kuntosalitreenit ja pois en vaihtaisi. Vaatii kyllä myös ruokavalion tarkistuksen samalla, jotta tehoaa. Ja salilla ei muuta kuin rautaa tankoon, pienellä piiperryksellä ei tuloksia saa.

Se vaan tuntuu jonkin ajan kuluttua niin mahtavalta, että mulle salista tuli elämäntapa. Ennen lapsia kävin salilla jopa 6krt/vko, nykyisin n.4-5/krt vko. Älä unohda myöskään aerobista treeniä punttien lisäksi!

Uusimmat

Suosituimmat