Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia on supistelut????

Vierailija

Olen viikolla 29 raskaana, odotan kolmatta lastamme. Nyt koko joulun ajan, enenevissä määrin olen tuntenut sellaista menkkamaista jomotusta selässä. Lisäksi tuntuu välillä kamalaa painontunnetta alhaalla, tämä tosin saattaa johtua siitä että vauva on hyvin alhaalla (ainakin mielestäni).

Soittelin tänään neuvolaan ja kyselin voisinko päästä lääkärille käymään. Terkkarin mielestä selkäkipu kuuluu raskauteen ja kun vatsan kovettumista ei ole ollut, ei hänen mielestään ollut mitään hätää. En vain ole vatsan kovettumista tuntenut aikaisemminkaan, edes silloin kun oikeat synnytyssupistukset ovat olleet kyseessä, eli ilmeisesti minulla on tavallisesta poikkeavia supistuksia.

Nyt sitten mietin, että ylireagoinko itse ja kuvittelen kaiken, vai onko minulla oikeasti supistellut ja onko syytä huoleen vai ei. Olo on aika ikävä, ei paljon huvita tehdä muuta kuin istua tai maata.

Kommentit (3)

Vierailija

Tunnistan ne supistuksiksi, ovat todella ikäviä. Terkkarikin tunsi ne vatsalla, vaikka itse en tunne niitä kuin siellä alhaalla. Viikkoja on joku 25 ja olenkin sairaslomalla.

Vierailija

Selänpoltetta ja painontunnetta alapäässä on täällä vaan tuntunut. Ei mitään vatsan kovaksi menemistä missään vaiheessa. Ei edes synnytyksessä.

Uusimmat

Suosituimmat