Uskotko, että Suomessa alkaa suuri herätys isosta kirkosta. eli ev.lut kirkosta?

Vierailija

Näinhän on Hilja Aaltonen (100 v.) profetoinut, Jumala on luvannut sen hänelle.

Minä uskon, että Jumala haluaa pelastaa vielä monen suomalaisen ja siunaukset saavat sateen lailla peittää tämän maan. Toivon ja rukoilen niin.

Kun katsoo miten paljon isoja herätyksiä maassamme on ollut ja miten monia herätysliikkeitä täällä on, mikä on todella harvinaista, niin ei voi kuin kittää Jumalaa, että on saanut syntyä tällaiseen maahan.

Maahamme on kylvetty hyvä siemen ja on vain ajan kysymys, milloin se alkaa todenteolla itää.

Kommentit (3)

Vierailija

Olen jo vuosia siitä kuitenkin kuullut että on siis tulossa ja nyt uskon, ettei siihen ole enää kauaa aikaa. Olen silloin tällöin asiaa rukoillut.

Profetioissa on sanottu, että Jumala haluaa meidän rukoilevan suomalaisten puolesta. Esirukoukset todellakin ovat kuin pilviä maan yllä ja siunaus tulee kuin sade päällemme. Olen myös kuullut, että maan (itä)rajan puolesta pitää rukoilla koska jotkut profetiat ovat ennustaneet hyökkäystä idästä. Joku olikin nähnyt profetiassa, että itärajan yllä on Jumalan Henki koska asian puolesta on paljon rukoiltu. Profetioihin tosin pitää aina suhtautua varauksella.

Joten ei muuta kuin rukoillaan edelleen suomalaisten ja Suomen puolesta:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat