Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme mulla voi olla, kun joka päivä päätä alkaa särkeä iltapäivästä näihin

Vierailija

aikoihin ja jatkuu aina nukahtamiseen asti? Aamulla herätessä on ihan normaali olo.

Kovasti stressaantunutkaan en voi olla, kun olen kotona 2v ja 4v lasten kanssa. Tietokoneella olen muutamia minuutteja päivässä ja telkkariakin katson tosi vähän, että ei voi näytöistäkään johtua.

Kommentit (11)

Vierailija

Lievä nestehukka ainakin on aina itselläni iltapäiväsäryn syynä. Juon epähuomiossa vaan pari iso saavia kahvia, vedenjuonnon unohdan.

Vierailija

käypä optikolla tarkistuttamassa näkösi. Mulla on jokaisen raskauden (3kpl)jälkeen näkö heittänyt jollain lailla häränpyllyä, viimeisimmän jälkeen on tullut niin paljon hajataittoa, joka aiheutti niin järjettömän päänsäryn, että luulin iltaisin, että kuolen.. onneksi sain uudet lasit, nyt on ollut paljon helpompaa.

Vierailija

kun lounaaksi oli keittoa, taas. Meillä lapset pitävät keitoista ja juovat maitoa ihan urakalla.Itse olen vähän huono juomaan vettä, nyt kun tarkemmin mietin!

Lainaus:

Lievä nestehukka ainakin on aina itselläni iltapäiväsäryn syynä. Juon epähuomiossa vaan pari iso saavia kahvia, vedenjuonnon unohdan.

Uusimmat

Suosituimmat