Vierailija

Aika yllättävä ratkaisu...

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kaikki kuvan kauniit ja superälykkäät oikeaoppineet av-mammat ovat jo teulanneet tämän ruman ja tyhmän ja moukan ja teinin ja pissiksen Elina Nurmen joka toimii täysin väärin.. teki hän mitä vain :D

Lainaus:

Lainaus:

Oli kuka tahansa, niin kyllä lapsensa hylkääminen oman edun vuoksi on aina sairasta.

Sanoo äiti, jolla ei ole muuta elämää kuin lapset. Surullista.

Hei kommentoija, etkö itse tajua mitä kirjoitit? Annat ymmärtää, että oman lapsen saa hylätä oman edun vuoksi?!?

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!

Lainaus:

Lainaus:

Oli kuka tahansa, niin kyllä lapsensa hylkääminen oman edun vuoksi on aina sairasta.

Minusta on normaalia, ettei äidillä pikkulapsivaiheessa ole muuta elämää kuin lapset. Oikeasti, missä teitä teiniäitejä kasvaa? Mä haluan omaa aikaa, käyttäisitte ehkäisyä ettekä vinkuisi täällä palstoilla joutavia. Kerran on lapsia suvainnut hankkia, niistä pitää sitten huolehtia. Omaa aikaa ehtii saamaan myöhemminkin, lapset ovat pieniä vain kerran. Vastuuntuntoinen aikuinen kykenee laittamaan oman etunsa taka-alalle lapsen tarpeiden vuoksi.

että vauva saa olla vanhemman luona, joka ei sairasta. En kuitenkaan usko, että hän hylkää lapsensa täysin, vaan toimii etävanhempana lapselleen.

Parempi lapsen on olla terveen isänsä kanssa kuin masentuneen äidin.

HYLÄTÄ lapsi on vähän eri asia kuin vain asua eri taloudessa/paikkakunnalla kuin lapsi. Voihan sitä silti olla osana lapsen elämää. Vai hylkääkö kaikki eronneet miehetkin lapsensa, koska useimmiten lapsi jää erossa Äidille. Aina ei tarvitse ajatella niin mustavalkoisesti etenkään kun kyse on vieraista ihmisistä joista saatu tieto on median varassa.

Jos itse on sairastunut masennukseen ja kokee että lapsella on parempi jäädä Isän luokse niin sehän on erittäin epäitsekäs päätös. Oman edun tavoittelua olisi ennemmin vaatia lapsi ehdottomasti itselleen jos lapsen edun mukaista olisi kuitenkin asua toisen vanhemman kanssa. Mielestäni Päätös on ollut rohkea ja todennäköisesti tehty lapsen etua ajatellen ja siitä nyt syyllistetään.

Siis missäniin lukee että se jättää lapsensa lapsen isälle erossa?Luin noita iltalehden yms muiden lehtien kirjoituksia niin ei missään niin sanottu!!

Lainaus:

Lainaus:

on surullista jos ei ole muuta elämää kuin lapsi?

en mä ainakaan oo surullinen, jonain päivänä meidänkin pienokainen on iso, alkaa elää omaa elämäänsä ja joskus lähtee. sitten on taas aikaa elää omaa elämää just niin paljon kuin huvittaa eikä tarvi katua että lapsen lapsuus tuli tuhlattua juhlimiseen + muuhun turhaan vaan olen nauttinut joka hetkestä, ollut mukana joka hetkessä.

en syyllistä, ihmetyttää vaan miksi lapsilleen eläminen on jotenkin säälittävää ja surullista..?

Lainaus:

piti minunkin käydä lukemassa nettisivut ja kyllä täytyy ihmetellä niitä kommentteja. Aivan törkeää palautetta hän on siellä saanut.

ei mullakaan kovin positiivista sanottavaa ole mut en minä sentään typerä ole, noista kommenteista voi päätyä käräjille.

ja tuolle missukalle toivotan hyvää jatkoa, iskälle ja vauvalle vielä parempaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat