Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko av-raadin mielestä itsekästä tehdä 2 lasta peräkkäin ja 3. lähemmäs 10 vuoden kuluttua?

Vierailija

Ikäero keskimmäisen ja nuorimman välillä on 7 vuotta.

Kommentit (11)

Vierailija

Vaikka kai lasten hankkiminen aina on, olipa ikäero mikä tahansa.

Minä olen itse tällainen 10 v. myöhemmin tehty iltatähti. Elämäni on ollut yksinäistä, hiljaista ja tylsää vanhojen vanhempieni kanssa. He myös kuolivat minun ollessani nuori, yksin sain vastata heistä ja aina olla se nuorin joka ei päässyt itsenäistymään lainkaan. Lapsillani ei ole lainkaan samanikäisiä serkkuja eikä ole kauheasti yhteistä sisarusteni kanssa, heiltä meni tämä pikkulapsivaihe jo se 10 v. sitten. Olisi ollut mukava jakaa se jonkun kanssa.

Vierailija

Itsekäs ei tee lapsia laisinkaan.

Itsekäs ei ainakaan tee toista lasta, varsinkaan pienellä ikäerolla peräkkäin.

Itsekäs ei varmalla ikinä, painotan, siis ei ikinä, erehtyisi tekemään sitä kolmatta lasta, ees valovuoden päästä.

t. erittäin epäitsekäs, m.o.t.

Vierailija

Jos elämä olisi mennyt toisella lailla, olisimme hankkineet kolmannen lapsen jo aikaisemmin. Mutta joskus on pakko miettiä kokonaisuutta ja siirtää asioita, esim. lapsen yrittämistä myöhemmäksi.

Kovasti kuitenkin haluaisimme kolmannen - neljänteen tuskin taas on mahdollisuutta.

ap

Vierailija

että me miehen kanssa olisimme tylsiä ja vanhoja. :o

Miksi sinä 7 jouduit yksin vastaamaan vanhemmistasi? Se kuulostaa vähän oudolta - en usko että syy oli ikäero sisaruksiisi, vaan jotain muuta.

Meidän lapsillamme on monen ikäisiä serkkuja - on kouluikäisiä, taaperoikäisiä ja lisääkin on tulossa.

ap

Uusimmat

Suosituimmat