Pilaako pelkkä raskaus rinnat?

Vierailija

.

Kommentit (10)

Vierailija

minä ja kaverini ollaan molemmat saatu kaksi lasta. kaverini ei imettänyt kumpaakaan ollenkaan ja sanoi että pelkkä raskaus pilasi hänen rinnat. minä imetin molempia lapsia ja mulla ei rinnat juurikaan ole muuttuneet. yksilökohtaista.

Vierailija

Mutta varmasti raskaus _muuttaa_ rintoja. Harvemmin se (ja imetys) tekee niistä tyttömäisen terhakkaat, mutta ei imetys välttämättä niistä mitään riippuvia tyhjiä patalappuja tee. Raskausarpia tulee jo raskausaikana jos on tullakseen.

Itselläni A-kupin rinnat ovat yhden raskauden ja pitkän imetyksen jälkeen mielestäni ihan ok, hieman isommat kuin ennen (elopainoa tosin muutenkin lisää n. 4 kg) eivätkä mitenkään radikaalisti enempää riippuvat kuin ennenkään. Ihan tyytyväinen olen.

Vierailija

Mullekin lapsen hyvinvointi on tärkeää, mutta imetyksellä ei mitata yhtään mitään. Pullomaidolla on ennenkin kasvettu normaaleiksi ihmisiksi. Sä voit imettää lastasi vaikka 5.luokalle asti, mä en. Tuliko selväksi? Aivan typerää jankkaamista.

Ap

Vierailija

Riippuu geeneistä ja siitä, miten niitä hoitaa. Mulla oli alkunperin A-kuppi > raskaus ja imetysaikana DD/E-kuppi > palautui imetyksen jäleen B-kuppiin. Pikemminkin siis parani vaan raskaudesta, vaikka imetin pitkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat