Jattikö mies imetysaikana seksin yhteydessä rintasi imemisen ja nuolemisen?

Vierailija

Vai oliko hän innokkaana imeskelemässä vauvan maitoja? Vai oliko teillä lainkaan seksiä imetysaikana?

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

En halua että mies suutelee tai nuolee rintoja. Muuten saa koskea.

Ennen raskautta pidin siitä paljonkin, mutta nyt 2 lapsen jälkeen niin inhottaa vietävästi ja kaikki halut menee jos mies imeskelee rintoja.

valitattavasti, enkä yhtään ihmettelis tossa tapauksessa kun nainen on tollainen..

Vierailija

Mies olisi ehkä tykännytkin imeskellä, mutta musta se tuntui pahalta. En siis antanut miehen juuri koskea rintoihini imetysaikana. Raskausaikanakin se tuntui jotenkin vastenmieliseltä...

Vierailija

Itse olen aina inhonnut imetysaikaa; niitä valuvia ja kipeitä rintoja,ainaista maidon hajua jne.

Kolmea ekaa lasta kuitenkin imetin 4kk, 3kk ja 7kk, ihan vaan "lapsen parhaaksi". Neljättä en sitten imettänyt kuin näön vuoksi sairaalassa ja kappas, hänestä kasvoikin tervein lapsistamme ja äitikin nautti seksistä heti synnytyksen jälkeen!

Vierailija

minä olin se joka ei halunnut et rintoja imeskellään tai muutenkaan kauheesti hyväillään imetysaikana. Ne oli vauvan ruokapussit silloin.

Vierailija

En halua että mies suutelee tai nuolee rintoja. Muuten saa koskea.

Ennen raskautta pidin siitä paljonkin, mutta nyt 2 lapsen jälkeen niin inhottaa vietävästi ja kaikki halut menee jos mies imeskelee rintoja.

Vierailija

kun olivat niin arat, imetysaikana mies ei halunnut. Nyt minä haluaisin, että koskisi enemmänkin, mutta mies on unohtanut koko tissien olemassaolon! On aina ollut enemmän perse- kuin tissimies. :/

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat