Mikä puhelinliittymä?

Vierailija

Olen elänyt sumussa pari vuotta ja maksellut kallista Soneraani, mutta tänään havahduin, että misksi maksan niin kallista. Mikä sinusta on edullinen ja hyvä liittymä sellaiselle, joka puhuu päivässä korkeintaan kaksi lyhyehköä puhelua ja tekstaa max. saman verran päivässä? Suosittele jotakin, kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija

Enkä todella puhu paljon, mulla on joku ihan tavallinen minuuttiveloitus, ei mitään pakettia. En todella tajua niistä mitään, onko eroa DNA, Saunalahti vai Sonera. Millainen paketti on hyvä, teillä muilla? Olen ollut siis täsät maailmasta pois kaksi vuotta reilut ja jäänyt ihan jälkeen näissä liittymäasioissa. Apua, please.

Ap

Vierailija

otin tänään juuri saunalahden eliitin! Loppu vuoden saa puhua ilmaiseksi saunalahden, elisan ja kolumbuksen liittymiin eikä ollenkaan kuukausimaksua. Lisäksi 30 euroa puheaikaa. ei minimiveloitusta kuukaudessa eikä mitään "pakko pitää 2v tätä liittymää"-pykälää. Puhelut ja viestit muutenkin suht edullisia. Tuota liittymää saa 11.1 asti.

Vierailija

sillä se on halpa ja helppo. Lisäksi kuuluu täällä pohjoisessa paremmin koska käyttävät Soneran verkkoa. Itse katsoin puhelinlaskusta paljonko puhuin ja tekstasin kuukaudessa yhteensä, aikoinaan Soneralla laskuni vaihtelivat n. 30-40€ välillä. Tulin siihen tulokseen, että paketti johon kuuluu 500 min puheaikaa ja 100 viestiä on minulle edullisin, se maksaa pikkusen vaille 20€/kk.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat