Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elina Nurmi on parempi äiti kuin yksikään täällä

Vierailija

Rakastava äiti antaa lapsensa mieluummin parempaan hoitoon kuin hoitaa itse huonosti masentuneen.

Täällä takakireät ja neuroottiset äidit pitävät kynsin hampain kiinni äiti-tittelistä vaikka tietävät sisimmässään että joku muu läheinen olisi lapsille parempi hoitaja.

Myöntäkää, teitä vaan vituttaa kun ette itse uskalla tehdä samoin, vaikka se olisi lastenne etu

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Tiedän olevani hyvä äiti lapsilleni. Elämäni on onnellista ja se on yksi suuri syy miksi lapsillanikin on ihana elämä:) Onnellisena jaksaa ja tykkää olla ulkona lasten kanssa. Luistella, uida ja viedä harrastuksiin....

Kun on onnellinen perhe, kaunis koti, terveys ja ystävät niin ei ole kireä viulunkieli, vai miten se ap mainitsikaan...Uskon, että suuri osa tällä palstalla olevista äideistä on huippuäitejä lapsilleen.

Vierailija

Lainaus:

yleisvaikutelma täällä palstailevista ämmistä on:

kireitä kuin viulunkieli

nuttura kiristää ja naama on norsunvitulla kun yritetään olla ulospäin niin täydellistä äitiä että.

Olis täällä palstailevien lapsille taatusti parempi lapsuus jos mamma tajuaisi löysätä ohjaksia ja poistua takavasemmalle.

Älä viitsi kuvitella itsestäsi liikoja.

Vierailija

Tässä perheessä valitettavasti se on nyt isä jota viedään. Hän ei ole syyllinen mihinkään. Älä viitsi puhua asioista, joista et mitään tiedä. Se on ikävää, ja kertoo sinusta enemmän kuin kenestäkään muusta.

Lainaus:

eli nurmen ex-puoliso on syyllinen tähän kaikkeen.

Vierailija

Lainaus:

Suurin osa täällä olevista äideistä on ihan helvetin tyhmiä super äitejä ketkä kasvattaa lapsia kirjojen iopetuksien mukaan. Teette itsenne todella naurun alaisiksi, nolaatte itsenne muiden edessä kaikki nauraa teille!! Ei saa syödä purkkiruokaa ei saa käyttää kertakäyttö vaippoja yms.. vittu ootte tyhmiä!

Kuka jaksaa laskea kaikki kirjoitusvirheet? Mä en jaksa, on niin monta:)

Lisäksi sanat "helvetin", "vittu", "tyhmiä" paljastaa vain sen, ettei kirjoittaja taida itse(käään) olla fikuimmasta päästä, koulu- ja sydämensivistys uupuu.

Vierailija

yleisvaikutelma täällä palstailevista ämmistä on:

kireitä kuin viulunkieli

nuttura kiristää ja naama on norsunvitulla kun yritetään olla ulospäin niin täydellistä äitiä että.

Olis täällä palstailevien lapsille taatusti parempi lapsuus jos mamma tajuaisi löysätä ohjaksia ja poistua takavasemmalle.

Vierailija

Lapsi ei kehity, koska masentunut äiti ei jaksa olla vuorovaikutuksessa lapsensa kanssa eikä lapsi saa palautetta omasta vuorovaikutusyrityksestään.

Psykoottinenkin äiti on lapselle parempi kuin masentunut, koska psykoottinen sentään reagoi lapsen vuorovaikutukseen, vaikkakin omalla vääristyneen todellisuutensa aiheuttamalla omituisella tavalla.

Vierailija

pelkkää hyvää :)

Äiti ei ole ainoa oikea ja paras hoitaja lapselle. Isien täytyy voida tänäpäivänä olla tasavertaisia äitien kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat