Mikä on saanut sinut huonolle tuulelle/alakuloiseksi tänään?

Vierailija

nukkunut kuin pari tuntia...neiti 1 v. huuti korvakipuaan koko yön :(

No, tänään on saatu lääkkeet ja toivotaan, että ensi yönä jo nukuttaisiin...

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

mies tekee pitkää päivää, lähtee aina päivällä ja aamulla vasta tulee takaisin. Itse olen raskaana viikolla 37, jouduin jäämään pois töistä jo viikolla 22. Kaikki kaverit on jotenkin unohtanu minut, ainut kontakti ihmisiin on sisko jonka kanssa soitellaan paljon. Kaikki vapaa aika joka miehellä on kuluu kaikkeen muuhun kuin minuun, olen kertonut suoraan kuinka paha on olla ja että tarvisin huomiota mutta ei.. Onneksi kohta tulee pikkuinen..

Vierailija

Ärsytti niin helvetisti, että meni koko päivä pilalle. Mutta ei se sitten tullutkaan, mitä energian haaskausta sekin oli.

Tänään taas tasaisen tylsä päivä, minulla on laskujen ja papereiden organisointiprojeksi käynnissä tässä vuoden vaihteen kunniaksi, ja tänään olivat vuorossa viime vuoden muistiinpanot, ja muu opiskelumatsku jonka laitoin mappeihin. Jiihuu, kun oli jännää.

Vierailija

vaikka juuri kävin oikomassa tyynyt ja kieltänyt noin sata kertaa. Pinempi keksi repiä sängyn auki petauksistaan... Huuhuh, tarttis varmaan keksiä jotain muuta.

Vierailija

ei kuitenkaan mitään kohtalokasta, mutta huolestuttaa yhtä kaikki.

Toisaalta lapset voivat hyvin ja ovat ihania kaikin puolin ja lisäksi olen rakastunut korviani myöten, joten kaiken kaikkiaan elämä kuitenkin tuntuu hyvältä!

Vierailija

että tiedän tunteesi ja muistan tuon fiiliksen oikein hyvin...ei siitä ole kuin reilu kk kun olin itsekin vielä "kotiäiti". Eikä se fiilis ole mihinkään kadonnut töihin lähdön myötä... ;) Aina on kotitöitä "rästissa", kalvamassa alitajunnassa että pitäis sitä ja pitäis tätä...mut hei, tää on vain elämää ;)

Vierailija

Tänään mies suuttui ja huusi minulle kahdesti eri asioista. Purin hammasta ja en provosoitunut, koska asiat olivat pieniä ja meillä oli ollut puhe parisuhdekivasta. Mutta joskus on kodinhoidollisista asioista pakko sanoa (asiallinen pyrin olemaan), mies oli pessyt lapsen pissavahinkovaatteet pelkällä huuhteluohjelmalla ja housut haisivat yhä virtsalta, pakkohan ne oli uudestaan pestä. Joskus aiemminkin olen ihmetellyt, miten pestyt vaatteet voivat haista noin paljon.... huutohaukkua tuli kun sanoin. Mies suuttui ja huusi minulle toisen kerran, kun olin jättänyt pari kosmetiikkapurkkia (onneksi muovista)vessan lavuaaritasolle ja lapsi tiputti ne.

Lapsen nukahdettua hän oli kovin vaitonainen koko illan ja halusikin käyttää illan parisuhdekivan sijasta mököttämiseen. Pahoilla mielin kiipesin yläkertaan nukkumaan ja jätin hänet surffaamaan nettiin.

Vierailija

Mittasin diabeetikkolapseltani verensokerit (3-v), olimme olleet ulkona ja ulkoilun jälkeen syöneet välipalaa ja olin pistänyt ateriainskaa, ja liikunta taustalla vaikuttikin niin että lapsen sokerit romahtivat 0.8:aan!!! Hätäännyin, onneksi mieskin oli kotona, lapsi pystyi vielä nielemään joten äkkiä sokerista mehua, ja lisäksi siirappia suuhun...

oli kulunut tunti syönnistä ja insuliinin laitosta. Pistin vain yhden yksikön, mutta tässä tapauksessa olisi riittänyt varmastikin vajaa puolikas. Kenties ei olisi tarvinnut pistää lainkaan.

Näin matalaa hypoa ei ole ennen sattunut ja toivottavasti ei koskaan enää satu. Mittaamme sokerit usein mutta niin moni asia vaikuttaa, liikunta, syömiset.. että aina ei osaa aavistaa. Eikä lapsesta aina edes huomaa matalan verensokerin merkkejä!

Itse säikähdin tosiaankin niin että sain päänsäryn ja tuli jotenkin surullinen olo :(

Vierailija

ja otti toimistohuoransa mukaan. Olivat viime kesänä viikon kiertämässä Pohjois-Norjaa ja tekivät useamman "työreissun" syksylläkin.

Vierailija

iso hormonifinni, joka paukahti poskeen, vaikka viikonloppuna pitäs mennä sukujuhliin. Virtsatietulehdus.

Kokonaisuudessa ihan hyvä päivä, plussan puolella ollaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat