Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kehtaatte arvostella Elinaa??

Vierailija

Kukaan teistä ei voi tietää mitä se on käynyt läpi. Jokainen masennus on erilainen, niitä ei voi verrata toisiinsa. Elina teki rohkean valinnan, mihin itse en varmaan pystyisi. Teen juuri tutkimusta eroavista vanhemmista, ja on tullut ilmi ettei ole ollenkaan epätavallista että lapsi jää erossa asumaan isälleen. Äitejä on monenlaisia, ja äiti voi olla hyvä vaikka olisikin ns etä-äiti. Voihan olla että Elina täysin toivuttuaan haluaa viettää enemmän aikaa lapsensa kanssa. Masenuksen jälkeen suhde lapseen voi olla tosi etäinen ja se ei ehkä koskaan korjaannu. Näin voi tapahtua myös 30+ äiteille!

Iästä puheen ollen, 21-vuotias on aika nuori äidiksi, mutta sekin on täysin henkilökohtaista. Itse sain ensimmäisen lapsen 20-vuotiaana vaikka en ehkä ollut ihan valmis äidiksi, niin otin sen vastuun ja lapsi oli minulle tärkein asia maailmassa. Nyt kun tämä vanhin on 6 v ja päiväkotitäti tokaisee että "huomaa että tämä lapsi on saanut rajoja ja rakkautta!" niin tuntuu että ollaan miehen kanssa ainakin tähän asti onnistuttu ihan hyvin vanhempina! :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat