Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riikaan lento 5 €, vero 0 € onko totta?

Vierailija

Ryanair ilmottaa Riikaan yhden suunnan 5 € ja sama takaisin. Lentokenttävero on O €. Onko joku mennyt tällä lentokenttäverolla? Hinta oli ennen 10 €, laskettu puoleen. Kiitos vastaajille. Tällä hintaa voisi lähteä, hotellin maksan lisäksi.

Kommentit (14)

Vierailija

Lainaus:

Ikinä en lähtis tolla yhtiöllä mihinkään. Miettikää nyt kuka tuonkin lystin maksaa!!! Lentopetrooli kun ei ole ilmaista ja kaikki muut kulut päälle. Voi vain miettiä missä tilassa ovat esim. turvallisuusasiat ja missä asioissa on säästetty että voidaan "ilmaiseksi" lentää.

Palveluissa :D Ja kun Ryanair ei tarjoile ruokaa, niin sieltä ei tule myöskään jätettä.

Mä en ymmärrä miksi Ryanairia ei voisi käyttää. Kerrankin kun ollaan tänne saatu halpalentoyhtiö lentämään, niin sitten sitä ei voi käyttää kun hinnat ovat liian alhaiset... Mitä enemmän halpalentoyhtiöiden lentoja käyttää sitä varmemmin ne jää ja ehkä myös lisäävät reittejään.

Vierailija

Tilataan liput netin kautta tänään, Hinta oli eilen 5€, ennen 10€, joten halvalla pääsee.

Laitan illalla tiedon mitä lento maksaa. Kiva jos siihen ei tosiaan lisätä lentokenttäveroa. Viimeksi menimme Riikaan autolla Via Balticaa pitkin. Tosi helppo matka, Tallinnasta lähes suoraa tietä.

Vierailija

ja tämän firman kautta asunto käyttöön viikonlopuksi!!

http://www.riga-style.com/

Suosittelen! Kaveriporukalla oltiin pidennetty viikonloppu Riikassa vappuna ja hyvä reissu oli! Tuon Riga Stylen asunto oli tosi hyvä!! Ja palvelu aivan loistavaa. Voin oikeesti suositella!

Vierailija

...kunnes joku kaunis päivä kone putoaa teknisen vian vuoksi. Kun ei ole ollut rahaa huoltaa. No, niin kauan vain porskutellen tuolla menemään - ja halavalla.

Vierailija

Mä lennän sillä monesti vuodessa, ja ikinä ei oo ollut mitään ongelmia. Yleensä ei oo myöhässä, ja jos on niin vain vähän. Turvallisuudesta ei todellakaan tingitä, Ryanair on maailman täsmällisimpiä ja turvallisimpia lentoyhtiöitä ja niillä on myös vähiten hukattuja laukkuja kuin muilla.

Mutta olkaa tyhmiä ja maksakaa liikaa, ei se mua haittaa :)

Vierailija

oli sitten lennot 0 euroa tai normaalihintaisia. lennot ovat aina ajallaan ja tarjoilun tietty joutuu itse maksamaan (tai siis työnantaja maksaa kun lennän työmatkat). omat matkani ovat viikoittain tre-dublin, ei valittamista.

Vierailija

Ikinä en lähtis tolla yhtiöllä mihinkään. Miettikää nyt kuka tuonkin lystin maksaa!!! Lentopetrooli kun ei ole ilmaista ja kaikki muut kulut päälle. Voi vain miettiä missä tilassa ovat esim. turvallisuusasiat ja missä asioissa on säästetty että voidaan "ilmaiseksi" lentää.

Vierailija

pari vuotta sitten kaverin kanssa innostuttiin samasta hinnasta samaan paikkaan ja oltiin jo varaamassa lentoa mutta sitten varauksen yhteydessä tulikin lisää kustannuksia (esim matkatavaroista muistaakseni) lisää kustannuksia. Mentiin sitten Budapestiin kun saatiin liput ihan pari kyumppiä kalliimmalla kun Riikaan. Tämä siis ainakin silloin. Voihan olla että asia on muuttunut. Mutta ei siis missään nimessä lennot kauheen kalliit ollut mutta ei missään nimessä tuota 5 € vaikka matkahaussa mainostettiinkin tuota hintaa. olisko ne ollut lähemmäs 70-100 € kaikkine kustannuksineen. Mä en vaan tarkkaa nyt muista mitä kustannuksia tuli kun kaveri varausta suoritti.

Uusimmat

Suosituimmat