Voi itku. Hävitin tänään uudet lapaseni :(

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

Juu, tarkistin kaikki mahdolliset paikat, huput, hihat ym. Laukkua ei ollut mukana, joten sinnekkään en ole niitä tunkenut.

MUTTA muistan sen, että lapaset olivat taskussa, kun menin sisälle ja muistaakseni ne olivat myös taskussa, kun lähdin kotiin. Mutta tuosta en ole varma, mutta käsissä ne eivät olleet. En laittanut niitä sen takia käteen etten tahri niitä vereen (mulla on kuumetta, rauhaset turvonneet jne. ja sormenpäästä otettiin tulehdusarvo näyte tms.) ja sormi rupesikin vuotamaan, kun pääsin ovesta ulos. En viitsinyt kääntyä takaisinkaan, koska tuo hoitaja oli muutenkin niin norsun veellä ja koska matka oli lyhyt.

Vierailija

Sain nuo lapaset äidiltäni joululahjaksi ja nuo olivat niin nätit :( Kävin aamulla päivystyksessä ja huomasin lapasten kadonneen vasta myöhemmin, kun lähdettiin lapsen kanssa kauppaan. Etsin koko eteisen läpikotoisin, mutta niitä ei löytynyt. Lapsi ei ole voinut niitä piilottaa, koska on vasta alle vuoden ikäinen.

Kävelin tuon reitin terkka-asemalle (tuo on tien toisella puolella), mutta lapasia ei näkynyt. Kävin jopa terkka-aseman neuvonnassa kysymässä, josko sinne olisi tuotu lapasia, mutta vesiperä sekin :(

Onhan kyllä mahdollisuus, että ne ovat tippuneet tutkimushuoneeseen ja hoitaja ei ole huomannut sitä vaan siivoja on kerännyt ne talteen ja ne löytyy huomenna. Mutta aika toivottomalta näyttää..

Ja joo, ei tarvitse sanoa, että pienet on sunkin murheet. Mä tiedän, mutta noilla lapasilla oli mulle tuntoarvoa. Äitini nimittäin kuoli pitkällisen sairauden jälkeen pari viikkoa sitten eli nuo lapaset olivat viimeinen lahja äidiltäni :(

Vierailija

Olisit varmasti huomannut tuossa pakkasessa jos ei lapaset olisi olleet mukana. Tarkista nyt vielä kaikki paikat jotka vähiten tuntuu mahdollisilta esim jääkaappi (itse joskus laittanut avaimeni sinne).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat