Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistäkin, että mies puristaa vaimoaan rinnoista lapsen nähden?

Vierailija

En ole ennen kuullutkaan, että joku puristaisi jopa rinnoista lasten nähden. Voiko se olla laillista? Vai onko vain sukupuolielinten koskettelu lasten nähden rikos? Mä en onneksi koskaan nähnyt lapsena isäni puristavan äitiäni rinnasta! Ei tulis mieleenkään tehdä tommosta lasten nähden :x

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

pitää kättänsä rinnallani, hartioiden yli heitettynä ja usein mukana on eroottisuutta, jonka aistimme toisistamme. Lähes päivittäin mieheni myös ottaa minut voimakkaaseen rutistukseensa ja ottaa tukevan otteen takapuolestani ;). Tottakai lapset saavat nähdä tämän kaiken. Emme me tee niitä rivosti, alasti tms. Meille se on ollut aina aivan luontevaa. Huolimatta tästä kodissamme asuvasta hellyyden olotilasta, lapsemme ovat normaaleja, tasapainoisia, iloisia ja ihastuttavia yksilöitä. Ajattelen, että silloin perheessä on jotain ongelmaa, jos aviopari ei osaa luntevasti näyttää tunteitaan lasten nähden. Hellyys, rakastaminen ja toisen läheisyys kun on mielestäni parisuhteen kulmakivi. Mieheni ja minun vanhempani ovat aina näyttäneet tunteitansa avoimesti kodeissansa. Minulle se on jättänyt turvallisen ja hyvän olon sekä luottamuksen kestävään rakkauteen.

Vierailija

että nipistelen myös alakouluikäisiä lapsiani pyllystä ja pussailen niitä.

Teen tätä jopa äidin nähden, joten pitääkö koko perhe laittaa hourulaan ?

Äitiä pussataaan kans, niin iskä kuin lapset j aäitiä nipistellään pehvasta ja tisuista aina välillä.

Sohvalla pötkötellään päällekkäin.

Ei ole mielessäkään seksi, vaan kyse on mukavasta yhteiselämästä.

Vierailija

Ei kai kenenkään mielestä halittelu, pusuttelu tai sängyllä lötköttäminen ole jotenkin paheksuttavaa. Kyse oli nyt rintojen/takamuksen puristelusta, joka ei ole hellyyteen vaan seksiin liittyvää. Muutenhan olisi ok, että isä puristelee samalla tavalla teini-ikäisiä tyttäriäänkin...

Vierailija

En muista nähneeni moista koskaan omassa lapsuudessani. Mieheni yrittää joskus silitellä minua takapuolesta tai koskettaa rintaani tai ehdottaa kiertoilmauksin seksiä lasten kuullen, mutta en pidä siitä. Omasta mielestäni se ei kuulu heille ja hellyyttä/läheisyyttä mieheni ja minun välillä haluan heidän nähtensä ilmaista jollakin muulla tavallla.

Vierailija

niin oisko parempi, että lapset ei näkis ollenkaan vanhempien osoittavan hellyyttä toisilleen?? Entä saako nainen hieroa miehensä rintaa vai pitääkö kädet pitää vaan sallituilla alueilla??

Kyllä meilläki saattaa joskus mies hipasta tai vähän nätisti puristaa mun rintaa vaikka lapset oiski "jaloissa". Tai jopa mun peppua!!! Ajattele!!!!

Vierailija

Mulle on joskus tullut tosi likainen olo, jos mies on esim. ehdotellut seksiä (kiertoilmaisulla kyllä) lasten edessä. Ei kuulu lasten korville. Johtuu varmaan siitä, että omat vanhemmat oli aika estottomia, ja olen hyvin varhain ollut tietoinen heidän seksielämänsä käänteistä! :/

Vierailija

jopa maata päällekkäin sängyssä kaikki kolme,eli mä,mies ja 7 v tyttö!Onko siinä jotain pahaa?Vanhempani nipanappa vaihtoivat poskipusut aamulla ja illalla.

Hellyys on hellyyttä ja yhteenkuuluvuutta,jota jokainen tarvitsee,seksi on sitten asia erikseen,siitä ei tarvitse kuuluttaa koko maailmalle.Täällä taas kukkahatut vaivautuivat;)

Vierailija

muistan kyllä aikoineen yhden tyttöystävän vanhemmat taputelivat toisiaan ja "nipistelivät" ja pussailivat. Ei tullut vaivautunut olo, vaan todelakin turvallisuuden tunnetta siitä, että perhe on rakastava ja turvalölinen paikka olla.

Tarkoittamani nipistely ei satu vaan on tietysti "hellää nipistelyä".

Itse tykkään kovasti jos vaimo hiukan tarraa kiinni....

Vierailija

Lainaus:

Eikö teitää kiusaa, jos muut tekevät samaa teidän nähtenne? Onko ok jos vaikka naapurit tai appivanhemmat tekevät samaa teidän edessänne?

Vierailija

taputtaa pepulle/kähmäistä rintaa / ehdotella seksiä muka leikkimielisesti / puhua jotain seksiin viittaavaa tms. lastenkin lähikuulolla ollen (ja hei, meillä on myös 2 murkkua!)

Mua tuo ärsyttää. Ihan muutenkin että ollaan kähmimässä / ehdottelemassa jos en ole sillä tuulella.

Lapsistani en tiedä, ne ei ole ikinä kommentoineet / reagoineet asiaan mitenkään.

Meillä oli samanlaista kotona, kun olin lapsi, vanhemmat pussaili tai kähmi tms. meidän nähden (ei siis niinkään eroottista, mutta semmoista samanlaista kun meillä vähän nyt; faija "vonkaa" ja äiti kieltelee).

Ja mun mielestä se oli TOSI ärsyttävää seurattavaa, ja sitä samaa ne saatto tehdä vaikka oli kavereita kylässä ja se oli NOLOA.

Sanoinkin siitä vanhemmille monesti, ja ne oli vaan aina että "no oisko parempi jos me sitten tapeltais, jos me ei tykättäis toisistamme, muissa perheissä on sitten semmoista ne vaan ryyppää ja tappelee eikö oo hyvä että me ei olla semmosia..."

Nyt ne on sittemmin eronnu, kun olin aikuinen (faijalla oli toinen).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat