Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tällaisesta miehestä?

Vierailija

Olen ollut viime aikoina vähän allapäin, enkä oikein tiedä syytä. Elämältä puuttuu suunta, tai jotain, ja työtilanne on epävarma. Eilen illalla purkauduin miehelle, ja totesin samaan syssyyn, että tuntuu, että etäännymme toisistamme.

Mies kysyi lämpimällä äänellä vaan, että kumpi minun mielestäni etääntyy toisesta ensin. Mietin hetken, ja totesin, että minä. Mies kiitti vilpittömyydestä, ja halasi mua tiukasti. Totesi, että jotakin hän tekee sitten väärin, jos musta tuntuu tuolta. Sitten juteltiin pitkään siitä, mitä toivotaan ja odotetaan seuraavilta vuosilta, ja mikä meidän elämässä on tällä hetkellä hyvin. Nukahdin rauhallisena.

Kommentit (4)

Vierailija

Välillä sitä unohtaa, miten erityisen onnekas olen ollut, tottuu kai liian hyvään :-) Tuo keskustelu miehen kanssa sai taas havahtumaan, pitää vaan muistaa olla kiitollinen siitä mitä on saanut.

Vierailija

Mä oon niiiin kateellinen, just tollasta miestä mäkin kaipaisin joka tajuaa sen että välillä voi olla vähän alla päin ja että kaikki asiat ei korjaannu seksillä!

Kaipaisin niin että mise joskus kuuntelis ihan oikeesti. Ihan alkaa itkettään kun luin tuon!

=( nyyh

Uusimmat

Suosituimmat