Mitä mulle tapahtui?

Vierailija

Kumarruin ja noustessani näkökenttä vilisi pieniä, säkenöiviä, kirkkaita "tähdenlentoja" ristiin rastiin. Kesti minuutin, todella pelottava näky.. mistä on kyse? Hoitajia paikalla?

Kommentit (10)

Vierailija

sillon kun olin raskaana mulla näkyi noita tähtiä usein johtui just verenpaineesta ja sillon oli kyllä myös mulla vaarana raskausmyrkytys.

Nykyäänkin välillä just jos nousee nopeesti ylös tms niin näkyy tähtiä. IHan normaalia mut käy nyt mittauttaas se paine kuitenkin.

Vierailija

Mulla on verenpaine 60/99 (eli melko alhainen).

Jos en ole syönyt kunnolla niin aina tuolilta noustessa nään "tähtiä" hetken aikaa..

Vierailija

luulet että olit "pihalla" vain hetken, mutta sillä välin ne ehtivät tutkia sinua ja olet todennäköisesti avaruusolennolle myös raskaana nyt. Sori...

Vierailija

liittyvää. Matalista paineista itse "kärsivänä" minulle käy usein noin, myös huimausta saattaa esiintyä. Puhutaan ortostaattisesta verenpaineesta, paineet ei ehdi tasaantumaan nopeiden asennonmuutosten yhteydessä. Veri ei ikäänkuin ehdi päähän :)

Vierailija

Kumartuessa verta pakkaantuu päähän, ja ylös noustessa se "holahtaa" sieltä äkkiä pois. Nou hätä! Käy huomenna sairaanhoitajalla mittauttamassa paineet. Ja googleta ortostaattinen verenpaine.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat