Onko sun miehesi tällainen lasten asioissa?

Vierailija

Minua ärsyttää, harmittaa ja hävettää, kun meidän lapsilla on kaikki, mikä jää miehen vastuulle, aina rikki ja rempallaan. Tänään oli yhdellä lapsella koulussa luistelua. No, luistimet mies varastosta eilen sai, mutta tunki ne ja kypärän kassiin, ei viitsinyt kokeilla, mahtuuko kumpikaan lapselle tai pitäisikö ruosteiset terät teroituttaa "kyllä ne ihan hyvät on". Uuden turvaistuimen sai kiinnitettyä vähän aikaa sitten autoon, mutta vyöt on nyt aivan liian löysällä, "kyllä ne välttää".

Kommentit (6)

Vierailija

Muuten on tosi huono monessa asiassa, mutta noissa asioissa kyllä kunnostautuu. Luistimet terotuttaisi pelkästään luistelusta puhuttaessa samantien, ihan vaan varaksi. Ja auton vöistä ja turvallisuudesta on suorastaan hysteerinen.

Ehkä sinunkin miehes on hyvä jossakin muussa? Mun mies ei osaa pestä pyykkiä ja polttaa teevedenkin pohjaan ja täysin surkea vaatettamaan lapsia. Ja ruoan teko ja ruoka-ajoista huolehtiminen on pitänyt sopia kellontarkasti. Sitten jos rutiini rikkoutuu, ruokaa ei ole tai on syöty ylimääräinen ruoka tai välipala tms, ja olisi seuraavaksi kello virallinen ruoka-aika niin mies laittaa ruoan nenän eteen ja ihmettelee kun lapset ei syö, vaiks just ovat vaikka vetäneet kyläpaikassa navan täydeltä jätskiä ja herkkuja... neuvola-aikoja ei myöskään varaile. Eikä muista edes lasten allergioita, saati henkilötunnuksia, synytymäkuukaudet ja vuodetkin melkeen hukassa...

Vierailija

Mies ja lapsi ovat päivän kotona kun minun on mentävä töihin. Mies aikoo käydä lapsen kanssa kaupassa ja kysyy, että mitä pukee sitten lapselle päälle. Laitan sohvan päälle valmiiksi kaikki mitä lapselle tulee pukea. Sukkikset, housut pipon takin ym. Mutta kengät jätän eteiseen. Ajattelen, että kait se nyt kengät tajuaa laittaa!

Työpaikkani on kotiamme aika lähellä, joten mies ja lapsi poikkeavat työpaikallani kaupassa käynin jälkeen ihan vain moikkaamassa, koska työkaverinikin ovat miehelleni tuttuja. Mutta mitä näenkään. Lapsella ei ole kenkiä jalassa!

Ulkona on talvipakkanen ja mies mutisee, että eihän siellä niin kylmä ole.

Kokeilen lasen jalkoja ja ihan kylmäthän ne on vain niissä ohuissa sukissaan.

Siis eikö se oikeasti tajua!

Siis minun olisi pitänyt ne kengätkin koota siihen sohvalle valmiiksi. Hoh hoh.

Vierailija

järjestyksessä tehdään. Tänään esim halusi tehdä ruokaa. Teki jauhelihakastikkeen valmiiksi ja alkoi sitten kuoria perunoita, laitto sitten veden kiehumaan ja peruna siihen veteen. No kastikkeen oli tietty ottanut pois liedeltä sen valmistuttua ja olipas kivaa syödä kylmää kastiketta, jossa kuorikin jo päällä.

Yrittää kyllä tosissaan, mutta ei vaan onnaa.

Vierailija

Myös, vaikka laittas ne kaikki kenkiä myöten siihen sohvallekin valmiiks, niin luulee, että ei niitä kaikkia tarvii pukea. Et ne oli vaan varaksi siinä... ja lapsi pelkässä tpaidassa toppahaalarin sisällä hytissyt -20 pakkasessa. Selitys kuuluu kun oli sillä paita eikä se halunnut...no ei kai se nyt hiivatissa suostu pukemaan villaa ylle, jos sitä puetaan kuuman takan edessä.... !!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat