Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ponnista ponnista!

Sivut

Kommentit (86)

mutta taloudellinen haluaa olla, niin sitten on paneskeltava ennen tai jälkeen ruoanlaiton...joustavuutta vähän elämään, eihän se paneminen kai pakko saunareissulla oo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä kun mies sanoo että "pistäs pari wilhelmiä pesään" ni mä oon aina tajunnut että saunanpesään kärvistymään. Pitääkin kokeilla tätä ens kerralla, josko miehenkin sais vähän hoikistumaan.

suunnittelin laittavani heti aamusta hautumaan kunnon sisäfileet, ihan lauantain kunniaksi ..mutta perskele kun menkat alko yöllä. rakkaat ystävät siis, näettekö nyt muuta vaihtoehtoa, kuin syöttää perheelle verilettuja tai mustaa makkaraa seuraavat 5päivää? jauhot vaan pesään, ja tulppa eteen, jos olis edes yhtään kattilaa tai paistinpannua säästänyt..mutku..

Lainaus:

aamulla vaan puuroainekset sisään ja iltapäivällä on perheelle haudutettu riisipuuro valmis kun tulee kotiin.

jos haluaa ihan sopparuoan tehdä, niin kuukuppi vaan tulpaksi ettei valu liemet ja vaan sattumat jää:) sit vaan kun soppa on valmis niin kunnon kyykistys ja ponnistus jokaisen lautasen yllä;) bueno!!!

Lainaus:

ei muutaku perunakuutiot pesään ja muna perässä, se onkin sit siinä:)

pyydät vaan miestä apuun että roiskasee kunnon kastikkeet kyytipojaksi, on sitten viikonlopun ruokakin jo ajateltu valmiiksi:) tästähän saatiin oikea niksinurkka!

eli siis muita jonka mielestä alkaneen vuoden paras ketju.. on tullut seurattua, on niin itku kuin naurukin ollut herkässä tän kaa.. kuinkahan rouva makkara voi?

ihan koko yön, kun jäi se illalla vaivaamaan, ja tarviihan tytön apu siihen saada.

perus gelmahan on ilmeisesti se, että siellä sun pesässä on valtava imuvoima/veto. koita siis ensin sulkea suusi, että saadan ikäänkuin hormi vetämättömäksi.

jos sen jälkeen ei edellämainitut neuvot auta, eikä se pyttipannu ala omatoimisesti poistumaan painovoiman ansiosta, niin suosittelen imuria. ja tähän ongelmaan ei mikään rikka imuri enää auta, kun sitä rojua on ilmeisesti siellä jo jonkin verran. eli kunnollinen tehokas imuri käyttöön, ja joku tehdaskäyttöön tarkoitettu super hooverihan olis varmaan paras. muistat sitten vaan imuroimisen jälkeen tyhjätä sen pölypussin, ettei jää sinne haisemaan, ja jos haluaa vielä säästää, niinee mieli tyhjää suoraa sen mäyräkoiran kippoon, jos ei enää itse tunkea wilhelmiä mihinkään omaan läpeen.

kiitos kun sain olla avuksi:)

Lainaus:

Lainaus:

minä olen ainakin kaikkia ruokatarvikkeita käyttänyt.

Mutta pikkasen harkintaa ehkä kannattaisi käyttää, ettei ihan ensimmäistä kouraan sattuvaa kullia muistuttavaa elintarviketta ala lykkimään hameen alle. Kolme muistisääntöä tästä lähtien ap: ei maitotuotteita, ei mitään mikä murenee tai sulaa sisälle, eikä mitään helposti pilaantuvaa (eli makkarat, savusilakat ja juustotangot ovat out, sori). Ihan kasvislinjalla olen itse, tai käytän keittiön välinepuolta, kauhat, talouspaperitelineet ja vatkaimet sun muut on kokeiltu. hth ap.

koska wilhelmiähän ei sinänsä työnnetty sinne pimppalooraan, vaan pikku onnettomuuden seurauksena luiskahti sinne..ja oli onni onnettomuudessa ettei ollut chili maustettua:)

jos sen siirtää välillä aromipesästä kaasukeittimeen, kaiken ruoan kanssa on oltava niin tarkka noista lämpötiloista ettei ala pilaantumaan.. ruokamyrkytyksen vaara on suuri jos lämpötilat ja bakteerikanta vaihtelee suuresti, ja koko suvulle jos tarjoilee, niin epidemia on taattu, olkaa varovaisia niiden pesien kanssa!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat