raskeuden pysyminen salassa;)?

Vierailija

hei! miten kauan pystyn pitään raskauteni salassa:) odotan esikoistani. 4viikolla olen raskaana:) kiitos avusta..etukäteen:) t:mami vm85

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

itse olen pieni, siro ja isorintainen. Hoitoalalla opiskeleva ystäväni ei huomannut raskauttani vaikka synnytin vajaa 8h viimeisen tapaamisemme jälkeen. Olin iso valas, painoakin oli 65kg. Ei vain huomannut. Opiskelija kaverini huomasivat raskauteni kömpelyydestäni sekä pahoinvoinnista. Myöhemmät raskauteni ovat paljastuneet ulkopuolisille n 28-30 rkv. Ilmeisesti isot rintani veivät kaiken huomioin=) Eikä jättipallo mahaani huomattu. olin pettynyt

Vierailija

odotan nyt kolmatta viikoilla 18+1

viikolla 18+0 kerroin kaverille ja silloin olivat jo tuttunikanssa pohtineet että oonko raskaana kun kahdet pikkujoulut selvinpäin samassa seurassa...

on odotus kohtaista ja sinun kehostasi kiiinni miten pitkään pysyy piilossa. ja tietysti kiinni paljon vaatetyylistäsi. lantiomalliset farkut menevät pitkään mutta miten peittää sitten se kasvava ala vatsa jos tykkää piukoista vaatteista.

moni pystyy /salaa raskauden viikolle 12 asti (keskenmenoriski pienenee.).

Vierailija

oli niin paha olo, töissäkin oksensin monta viikkoa pari kertaa päivässä, ei voinut olla huomaamatta.

Eikä mahakaan ole pienimmästä päästä. Nyt 7kk odotusta takana, la maaliskuussa, ja mahan ympärysmitta jo 120cm... Enkä ole mikään lihava muuten, vaan pitkä ja hoikka. Jotenkin kun on notko selkä ja muutenkin pömppömaha, niin kyllä raskaus siinä aika pian näkyy ja tosi näyttävästi, ei sitä enää ole voinut aikoihin piilotella.

Vierailija

Ekassa raskaudessa töissä ei kukaan huomannut mitään vielä viikolla 30. Joskus viikolla 32 tuli ekat utelut. Toisessa raskaudessa tuli ekat utelut joskus viikolla 12 jo, mutta monikaan ei ollut tajunnut mitään, kun kerroin asiasta viikolla 26. Kolmannella kerralla ensimmäinen työkaveri epäili jo viikolla 13 ja tunnusti tilani viikolla 16.

Vierailija

Jälkimmäinen syntyi keväällä ja talvisissa vaatteissa ei näkynyt juuri mitään edes rv 30, jotkut huomasivat vasta rv 34 tienoilla. Ruumiinrakenteesta riippuu paljon. Itse olen pitkä, hoikka ja pitkäselkäinen, joten maha ei juurikaan pullistu.

Vierailija

Kerroin äidilleni jouluna kun ensimmäinen laskettuaika oli 27.12. Tosin sitä on siirretty tammikuun loppupuolelle epäsäännöllisen kierron vuoksi. Äiti luuli mun vain lihoneen. Olen 173 cm ja painan nyt 93 kg eli varmaan isosta koosta ei niin helposti huomaa. Nyt kyllä vatsaa ei voi olla huomaamatta. Kyseessa 8. lapsi.

Vierailija

Jos on taaksepäin kallistunut kohtu ja pitkäselkäinen ihminen, niin pitempään.

Jos on lyhyt ja eteenpäin kallistunut kohtu, niin paljastuu pikemmin.

Itse salasin ensimmäisen viikolle 21, seuraavan viikolle 18 ja kolmannesta kerrottiin 12 viikon jälkeen, mutta tietämättömiltä tuli varovainen kysely että onko kolmas tulossa viikolla 32, mutta silloin minulla olikin aivan poikkeuksellisen pieni maha.

Vierailija

mulla taas eka raskaudessa eräs mies! -ystävämme huomasi jo 8-viikolla. Mulla maha turposi tässä toisessakin raskaudessa välittömästi. Jo ennen testin tekemistäkin oli tosi turpee, eikä ole mihinkään hävinnyt. Kummallista.

Vierailija

kun omasta mielestäni vatsa alkoi olla jo "niin" paljastava. Työkaverit ei ollut huomannut mitään.

Nyt tässä kolmannessa raskaudessa pohdin, että miten saan pidettyä salassa edes sinne rv 15 asti, kun jo nyt alkaa vähän vatsa pömpöttää ja menossa on vasta rv11.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat