Onko muilla ongelmia windows vistan kanssa?

Vierailija

Piti ostaa kannettava varalle kun tuo pöytäkone menee tilttiin vähän väliä. Se kun seuraavan kerran näyttää elonmerkkejä, tyhjennän sen ja vaihdan xp:n tilalle.

Mua varoitettiin vielä tuosta vistasta mutta en sitten pöljä uskonut. Piti taas kokea kaikki harmi ihan itse.

Kommentit (13)

Vierailija

Kone on Fujitsu Siemens tuplaydinprosessorilla ja levytilaa yli 600 Gt ja 4 muistia

Aluksi olin epäluuloinen miten toimii kun niin paljon puhetta kuullut ettei toimisi.

Nettiselain ei vaikuta Vistaan käytän sekä Mozillaa ja Exploreria mutta enemmän Mozillaa.

Tässä linkissä on mm. laitteistovaatimukset ja muutakin tietoa joka kannattaa lukea

http://fi.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista

Vierailija

mutta nämä nettisivut ja muutkin sanoma magazinen (aku ankka) ovat ihan kumman näköiset uudessa vista koneessamme, pelkkää listaa, kuvat pötkönä allekkain ja esim keskustelua tosi vaikea lukea.

Vierailija

Lainaus:

mutta nämä nettisivut ja muutkin sanoma magazinen (aku ankka) ovat ihan kumman näköiset uudessa vista koneessamme, pelkkää listaa, kuvat pötkönä allekkain ja esim keskustelua tosi vaikea lukea.

Vaihda firefox tai opera.. tod.näk. vedät IE:llä ja sehän nyt tunnetusti on ihan scheissee..

Vierailija

Niin pääsette kohta tästä Vistasta...

Meillä toimii hyvin. Ei mitään ongelmia, ja itse asiassa paljon parempi visuaalisesti kuin xp.

Vierailija

Mitään ongelmaa en ole huomannut. Kyllä se toimii kunhan on muistia tarpeeksi. Läppärilläni on kaiken muun sälän lisäksi vielä Auto-CAD ja Inventor ( vievät paljon tilaa) ja silti kaikki toimii niin kuin pitääkin.

Vierailija

Lainaus:

Mitään ongelmaa en ole huomannut. Kyllä se toimii kunhan on muistia tarpeeksi. Läppärilläni on kaiken muun sälän lisäksi vielä Auto-CAD ja Inventor ( vievät paljon tilaa) ja silti kaikki toimii niin kuin pitääkin.

Kaikki käyttikset vaativat "järjestelmäasemalta" about 30-40% tyhjää että toimii jouheasti, saa vapaasti indexoida ja sotkea asemaa. Muisti se on joka ratkaisee. Ja järjestelmä asema (varsin jos FAT32) kannattaa perfect disc:llä tms. ohjelmalla defragata aika-ajoin.. nopeuttaa huomattavasti. Myös kaikki easycleaner tyyppiset softat on tosi näppäriä, mutta vaatii tietysti vähän tietämystä tai ainakin sitä, että malttaa lukea ohjeet ja vihjeet ko. ohjelman käytöstä.

PS. en ole tietokone (ex)pertti mutta kun työssä niitä joutuu käyttämään, on väkisin oppinut jotain :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat