olen raskaana ja kerään katseita ????

Vierailija

...olen 28v yhden 3v tytön äiti.. nyt odotan toista lastani 5kk:lla.....kaupassa ja kaduilla saan pitkiä miesten katseita ?????miksi

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Ihan kiva jos on luottoa itseen, mutta ehkä tosissaan ihmisillä on synnärillä ollessaan muutakin tekemistä kun tsiikailla sun perää. :DD

Mutta tietenkin mukava, jos olet jaksanut olla viehättävänä loppuun asti, mutta itselle ehkä se lapsen saaminen olisi kumminkin sen ykkösjuttu. En varmaan ehtis edes miettiä katteleeko joku mua synnärillä. :D

Vierailija

Luulen sen johtuvan siitä, että raskaana ollessa iho ja hiukset ovat aivan mielettömän hyvässä kunnossa - iho ikään kuin hehkuu ja hiukset kiiltelevät tuuheina. Minulla on myöskin "pusuhuulet" ja raskaana ollessa ne ovat turvoksissa, melkein kuin olisin käynyt ottamassa niihin silikonia tms. Eli kasvojen ja hiusten osalta olen kyllä kauneimmillani raskaana :-)

Olen myös aika hoikka, eikä vatsa näy takaapäin.

Vierailija

Raskaana olevat naiset ovat aivan ihanan näköisiä. Olisko se todiste hedelmällisyydestä vai mikä, en osaa sanoa mutta ainakin mun silmät viihtyy odottavissa äideissä.

Mitään ehdotuksia en kylläkään tekisi, muille kuin omalle puolisolle.

Vierailija

Olin järkyttävän kaunis niissä, ja ei ihme, et vieraat miehet katseli perään ja flirttaili.

Moni ei edes tiennyt /huomannut raskautta alle rv30- rv35... tai luulivat pömppömahaksi tai jotain. Äitiyslomalle jäädessäni yks työkaverimies tuli sanomaan, että sori, hän tajusi vasta viikko sitten, rv 35, et taidan ehkä olla raskaana, mut vieläkään ei uskaltanut kysyä ennenkuin kahvipöydäs ilmoitin jääväni äippälomalle ja pitäväni kahvitukset seuraavana työpäivänä... :D

Mut sitten vastaavasti synnytyksen jälkeen, ekat 2 vuotta, ne kuvat, voi taivas, hurjat silmäpussit, ja se väsymyksen määrä mikä näkyy olemuksesta! Sillä tiellä yhä...

Vierailija

kun olin kuopuksesta laitoksella, huonekaverinani oli nainen jonka oma vauva oli tarkkailussa toisella osastolla. Hän käytti päivänsä meikkaamiseen ja itsensä ehostamiseen, puhelimessa juoruamiseen kovaäänisesti jne. Muisti kyllä valittaa kuinka minun vauvani häiritsee hänen lepoaan....

Vierailija

En tietenkään ihan satavarmaksi tiedäkään, mutta hän ei oikein tykkää nettipalstoista ja on lisäksi ihan oikeasti keskittyneempi muihin asioihin. Uskon hänen olevan kyllä ylpeä kauneudestaan, ja ihan syystäkin. Silti veikkaan hänen laittavan sen arvojärjestyksessään muiden asioiden alle.

18

Vierailija

tavallisestikkin. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, ei se kauneus katoa raskauden mukana. Olisipa outoa jos miehet eivät einää kääntäisi päätänsä tai viheltelisi perääni raskauden takia. Nytkin olen raskaana, tosin vasta alussa, ja liikun 1½ vuotiaan lapseni kanssa ja viimeksi tänään joku mies huusi perääni, että hei bella olet kaunein nainen jonka olen nähnyt. Tuo on minulle ihan arkipäivää, myös silloin kun ole meikittä ja tuulipuvussa. Kai jotkut vain ovat luonnonkauniita.

Vierailija

siis se, että KOKO maha jäisi synnytyssaliin, koska kohtu supistuu vasta ajan kanssa, joten aluksi se pömpöttää väkisinkin. itsekin olen aina ollut hoikka ja siro, mutta oli kyllä hassu se päärynämaha synnytyksen jälkeen =) hävisihän se siitä sitten.. enkä kyllä usko että isät jaksaisivat synnärillä katsella muiden perään, tuskin sinullakaan synnytyksen jälkeen meikki ja kampaus täysin vauriotumattomia olivat, joten mahdolliset katseet ovat voineet johtua myös jostain muusta ;) olettaen että olit varta vasten ehostanut itsesi synnytykseen lähtiessäsi ;)

Vierailija

Lainaus:

itselle kävi niin, jopa äitiysklinikalla viimeisillään raskaan ollessa, miehet katselivat ihaillen kun oma vaimo puuskutti verkkareissa ja venyneessä t-paidassa vierellä. Minulla muodikkaat vaatteet (A-linjainen mekko ja korkeat saappat, tukka hyvin ja meikattu) ja en lyllertänyt menemään..... olen hoikka ja raskautta ei huomannut takaapäin. Ainoa merkki oli potkupallon kokoinen maha..... hih hih kun nauratti

Synnärillä minulla oli oma aamutakki ja KOKO maha jäi synnytys-saliin. Samat katseet muiden synnyttäneiden miehiltä...

Joo. Mä muistan kun mun mieheni ihaillen katseli jotain todella kaunista naista synnärillä. Ihmeellisen kaunis nainen. KAIKKI muut naiset synnärillä puuskutti verkkareissa ja venyneissä t-paidoissa ja sitten siellä tämä kaunotar hyppeli a-linjaisessa mekossaan ja korkeissa saappaissaan suoraan synnytyssalista ihanan hehkeänä ja kauniina, hiukset täydellisesti laitettuna ja kasvoillaan huomaamaton, kaunis meikki.

Huh, huh, kuinka me KAIKKI t-paitamammat oltiin kateellisia ja mustiksia. KAIKKI miehet vain ihaillen katsoivat tuota kaunista, kaunista naista, joka ei lyllertänyt, vaan seksikkäästi asteli korkeissa saappaissaan jumalaisen kauniina.

...In your dreams, darling :D

Vierailija

omaavat sellaista viehätysvoimaa mikä ei välttämättä ystävälle ja naiselle avaudu. Mulla on kaksi kaveria jotka nuorempana olivat todella viehättäviä (eivät välttämättä mitään missityyppiä kuitenkaan) ja aina heidän kanssaan sai ylenpalttisesti miesten huomiota. Eivätkä he olleet mitään tyrkkyjä tai leuhkia, ihan tavallisesti esim. kadulla kulkiessa saattoi auto pysähtyä ja sieltä joku huudella, kerran jopa ambulanssi pysähtyi ja kuskit alkoivat flirttailla : -O

Olen itsekin ihan ok näköinen mutta en kyllä sellaista ihailua koskaan ole yksin kulkiessani saanut.

Vierailija

Minä en, olen ihan tavallinen, ihan nätti. Saan kyllä kommentteja, mutten mitenkään aina. :)

Mutta ystäväni, voi luoja miten häntä palvotaan! Minun on vaikeaa nähdä hänet minään muuna kuin itsenään, en osaa siis ihmetellä kauneuttaan. Mutta kun hänen kanssaan kulkee kaupungilla, koko ajan jostain kuuluu kehuja. :) Saati yöelämässä! Kerrankin oltiin ratikassa, ja jotkut miehet istuivat edessämme. Kun he nousivat pois, sanoi toinen toiselle "voi luoja mikä enkeli tuossa takanamme istuikaan" ja arvaan, ettei puhe ollut minusta. :)

Hän on lisäksi erinomaisesti suoriutunut yliopisto-opinnoistaan. Sai lopputyöstään täydet pisteetkin. Hän on viisas, mahdottoman kiltti ja empaattinen. Hän on myös kadulta mallitoimistoon poimittu.

Tasan ei käy onnen lahjat. :) Kirjoitin tuonne ennen hieman sarkastisia viestejä, mutta pakko se on myöntää, toiset vain ovat kauniita. Toisaalta tämä ystäväni ei kyllä varmasti lesoilisi kauneudellaan täällä. Välillä tuntuu, ettei hän edes sitä niin huomaakaan. Että lesoilijat voivat miettiä miten voivat henkistä kauneuttaan kasvattaa sen fyysisesn kanssa samalle tasolle.

Vierailija

itselle kävi niin, jopa äitiysklinikalla viimeisillään raskaan ollessa, miehet katselivat ihaillen kun oma vaimo puuskutti verkkareissa ja venyneessä t-paidassa vierellä. Minulla muodikkaat vaatteet (A-linjainen mekko ja korkeat saappat, tukka hyvin ja meikattu) ja en lyllertänyt menemään..... olen hoikka ja raskautta ei huomannut takaapäin. Ainoa merkki oli potkupallon kokoinen maha..... hih hih kun nauratti

Synnärillä minulla oli oma aamutakki ja KOKO maha jäi synnytys-saliin. Samat katseet muiden synnyttäneiden miehiltä...

Vierailija

Odotan toista lasta ja jos joku minua katsoo, niin säälien. En ole koskaan ennen ottanut paineita ulkonäöstä, mutta nyt voin sanoa, että olen RUMA. Iho on kuiva ja siinä on punaisia rohtumia, silmät eivät loista, vaan ovat hailakat. maha on alusta asti ollut suuri ja roikkuu nyt jo sen näköisenä, että olisin menossa synnärille, vaikka raskausviikkoja ei ole edes 30 vielä. Paino on nousst, rinnat aivan kamalan näköiset (ja arat, ja vuotavat), selluliitti höllyy. Ja hiukset eivät kiillä, vaan hapsottavat ja niitä on mahdotonta saada siististi mitenkään. Univaikeuksien takia silmänaluset ovat mustat.

En varmaan enää koskaan saa omaa vartaloani takaisin.

Vierailija

pidetään vaatimattomana ja esitänkin usein yllättynyttä kun minua kehutaan. Oikeastikin kyllä joskus tunnen oloni vaivautuneeksi ystäväni puolesta kun vain minä saan huomiota, elin olen kai empaattinen. Hassua muuten, minuakin miehet usein sanovat juuri enkeliksi:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat