Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaiden oikomiskojeen pesusta.

Vierailija

Lapsellamme on muovinen (silikoninen) oikomiskoje purentavirheen korjaamiseksi. Se pitäisi pestä, mutta miten. Voiko sen keittää vai meneekö muovi pilalle? Toki se aina huudellaan juoksevan veden alla, mutta nyt olisi perusteellisempi pesu tarpeen.

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija

Hankala selittää, mutta siinä on hampaille tilat... tietenkin. Yleensä se koje putoaa lapsen suusta yön aikana. Nuhan aikana emme sitä pidä.

Vierailija

Lainaus:

Hankala selittää, mutta siinä on hampaille tilat... tietenkin. Yleensä se koje putoaa lapsen suusta yön aikana. Nuhan aikana emme sitä pidä.

Hammaslääkäri pyysi ostamaan Coreca (vai miten se kirjoitetaan) poretabletteja kaupasta. Tabletti lasiin ja 3 min, koje on puhdas. Kerran viikossa me puhdistetaan.

32 tablettia taisi maksaa 3-4 euroa.

Vierailija

En tiedä voiko keittää, mutta olen kuullut, että ne pitäisi pestä aamuin illoin hammastahnalla ja harjalla.

Minulle on hammaslääkäri suositellut purentakiskoa hampaiden narskuttelun vuoksi. Millainen se kisko on käytössä? Voiko kisko suussa puhu? Entä voiko nukkuessan hengittää suun kautta vai täyttääkö kisko koko suun. Minä en jostain syystä saa tarpeeksi happea jos hengitän nenän kautta, siksi mietityttää kovasti.

Uusimmat

Suosituimmat