Seiskan lukijat ovat täyttä WT-porukkaa, mutta senhän jo tiesittekin

Vierailija

Edes av-palstalla ei ole niin lähiöbaaritasoista kasvoille sylkemistä kuin Seiska-lehden nettipalstalla.

Varsinkin niitä kommentteja, joita Elina Nurmi sai, lukiessa ei voi kun sääliä niiden kirjoittajien lapsia.

En ikipäivänä tahtoisi lapseni tietävän että olen kehottanut jotakin toista äitiä hirttäytymään, yms.

Katkeria amis teiniäitejä seiskan nettipalsta täynnä

Kommentit (10)

Vierailija

kävin kurkkaamassa. Oksetti kyllä ne ihmiset. Tukiainen itse alkoi vaikuttaa syvällisen viisaalta ja todella viehättävältä ihmiseltä hänen haukkujiinsa verrattuna.

Vierailija

Eli tuollainen paskanjauhaminen siitä, jos joku tilaa tai ostaa satunnaisia irtonumeroita seiskaa kuvaa enemmän WT-ajatusmaailmaa kuin se, että tilaat / satunnaisostat sitä..

Vierailija

Lainaus:

ja sitä todellakin tilaavat WT-kastiin kuuluvat lähiöluuserit

En todellakaan ole mikään WT-kastiin kuuluva lähiöluuseri. Olen jopa sen verran koulutetumpi ja fiksumpi kuin SINÄ että minun ei tarvitse omaa paremmuuttani täällä anonyyminä pönkittää. Että meneppäs sinä työtön FM sinne MOL:n sivuille, jospa vaikka löytäisit jotain kivaa pätkätyötä mäkkärin kassalta :)

Vierailija

korkeintaan 10% kirjoittajista osaa kirjoittaa suomen kieltä oikein ja nettipalstan kommenttien yleisimmät sanat ovat: lutka, huora, tapa ittes, vittu ja saatana

Vierailija

En kyllä itse ole koskaan tuolla seiskan forumilla käynyt (paitsi nyt kun siitä puhuttiin). Ostan sillontällön seiskan kaupassa käydessä. Olen siis ilmeisesti punaniska-amis-teiniäiti :D nice-to-know

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat