Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmisteen lomalle lasten kanssa

Vierailija

Mitäs mieltä olette kannattaako lähteä.

Esikoinen 10 vee ja monet kerrat ollaan matkustettu kahdestaan :) Kuopus olisi matkan aikana viisi kuukautta. Vähän pelottaisi tämä yhtälö, vaikka 10-vuotias on toki jo itsenäinen.

Tarkoituksena olisi lähteä loppukesästä jonnekin maltillisen lentomatkan päähän. Haluaisin mennä Gardalle, mutta pitkä bussikuljetus Veronasta hirvittää pikkuisen vauvelin kanssa. Osaisko joku suositella sopivaa kohdetta, jossa siis vauvan kanssa olisi helppo kulkea ja jonne lentokenttäkuljetukset olisivat suht inhimilliset.

Kommentit (2)

Vierailija

Kiitos vastauksestasi :)

Italia on kyllä aika lailla suosikkimaa :) Gardalla olen esikoisen kanssa käynytkin. Ainakin Aurinkomatkat lentävät Veronaan. Sitä en osaa sanoa löytyisikö jostain vähän lähempääkin kenttä.

Myös tuota Pesaroa olen miettinyt itsekin, täytyykin tutkia voisiko se olla sopivanoloinen kohde :)

Myös Nizza ja Espanjakin kuulostavat kivoilta. Vähän hassua on suunnitella matkaa, kun pikkuinen vielä masussa porskuttaa, mutta ajatuksissa minulla kuitenkin olisi se, että jos kaikki menee hyvin niin reissuun olisi kiva päästä :)

Vierailija

Kohdetta on vaikea suositella, koska en tiedä mistä pidät. Garda on ihana paikka, oletko aivan varma, että verona on lähin lentokenttä ja se, mille matkanjärjestäjät lentävät?

Jos Italia kiinnostaa niin Pesaro on miellyttävä kaupunki. Ranskassa Nizza on monipuolinen.

Espanjassa on myös paljon kivoja kohteita. Itselläni on kokemuksia vain manner-espanjasta, mutta paljon olen kuullut kehuja Mallorcasta.

Uusimmat

Suosituimmat