Nyt tämä *aatana sitten saa riittää!

Vierailija

Mä olen kurkkua myöten täynnä tätä elämää täällä kotona.

Minä en enää:

-vie roskia, kasaan niitä loputtomiin niin kuin muutkin täällä

-en enää vaihda vaipparoskista, haiskoon kun se ei ketään tunnu haittaavan

-en enää herää joka helkkarin yö 20 kertaa nukuttamaan lapsia

-en enää joka hemmetin aamu nouse ennen kuutta noiden pentujen kanssa

-en enää tee aikuisille ruokaa (lapsille pakko tehdä tai nääntyvät kun ei tuosta äijästä ole mihinkään)

-en enää osta aikuisille mitään ruokaa

-en enää siivoa

-en enää vaihda lakanoita

-en enää maksa miehen laskuja

-en enää nalkuta mieheni salaisesta tupakanpoltosta

Sen sijaan aion:

-ostaa miehelle 10 kartonkia tupakkaa, käryttäköön luvan kanssa keuhkonsa pilalle

-olla täysin välinpitämätön tämän talon asioista

-aion juoda paljon viiniä

-aion nukkua perse homeessa vaikka lapset huutaisivat kurkku suorana (siis jos mies kotona)

-aion nauhoittaa koko digiboxin täyteen omia ohjelmiani (nyt sinne ei mahdu mitään kun miehellä sata tallennusta)

-aion unohtaa kaikki asiat niin kuin miehenikin tekee

Että näin. Ihanaa viikonloppua kaikille.

Kommentit (10)

Vierailija

Minä en enää:

- vie roskia, kasaan niitä loputtomiin niin kuin muutkin täällä - mies hoitaa tämän meillä

- en enää vaihda vaipparoskista, haiskoon kun se ei ketään tunnu haittaavan - mies tekee tämänkin meillä

- en enää herää joka helkkarin yö 20 kertaa nukuttamaan lapsia - no tämän minä teen

- en enää joka hemmetin aamu nouse ennen kuutta noiden pentujen kanssa - ei onneksi nouse mutta jos nousisi niin tekisin

- en enää tee aikuisille ruokaa (lapsille pakko tehdä tai nääntyvät kun ei tuosta äijästä ole mihinkään) - minä kokkaan

- en enää osta aikuisille mitään ruokaa - mies käy kaupassa kun tulee töistä

- en enää siivoa - mies hoitaa suurimman osan siivouksesta

- en enää vaihda lakanoita - mies hoitaa tämänkin

- en enää maksa miehen laskuja - no et tietenkään maksa! Jokainen maksakoot omansa, niin meilläkin

- en enää nalkuta mieheni salaisesta tupakanpoltosta - jepjep, turhaa...

Sen sijaan aion:

- ostaa miehelle 10 kartonkia tupakkaa, käryttäköön luvan kanssa keuhkonsa pilalle - älä nyt kuitenkaan helpota miehen röökaamista

- olla täysin välinpitämätön tämän talon asioista - jakakaa mielummin hommat tasan

- aion juoda paljon viiniä - miksi? onko siihen tarvetta

- aion nukkua perse homeessa vaikka lapset huutaisivat kurkku suorana (siis jos mies kotona) - ihan fiksua silloin tällöin

- aion nauhoittaa koko digiboxin täyteen omia ohjelmiani (nyt sinne ei mahdu mitään kun miehellä sata tallennusta) - josko tässäkin toimisi 50/50 meininki?

-aion unohtaa kaikki asiat niin kuin miehenikin tekee

Että näin. Ihanaa viikonloppua kaikille.

[/quote]

Vierailija

miehesi työ kodin ulkopuolella. Kotona oleminen lasten kanssa on kuitenkin ihan erilaista. Minun mielestä yövalvomiset hoitaa siis se kuka on kotona lasten kanssa.

Vierailija

Mä oon valvonut yli 5 vuotta putkeen ja käyn töissä. Silti samat asiat ovat kasautuneet minulle. Nuorempi on 3,5v...

Jätin tekemättä asiat, ja mies oli heti mielissään, et kivaa kun sä et enää valita.

Joskus kannattaa relata. Pistin ukon tekee asiat. Sillä tiellä ollaan.

Alun viinimaisteluiden jälkeen en enää jaksa edes sitä hörppiä, lapsilla täytyy kuiteskin olla huolehtiva vanhempi varalta.

Vierailija

Ja armas mieheni käy sentään töissä. Kyllä se joskus kolmen päivän jankuttamisen jälkeen imuroi pikaisesti. Siinä se.

Olemme kyllä puhuneet, ja "asiat tulee muuttumaan". Jep. Puhuimme esimerkiksi näistä jatkuvista yövalvomisista viime elokuussa. Ja silloin päätimme että kumpikin saa nukkua joka toisen yön, koska muuten ei jaksa jos toinen aina valvoo. Olin iloinen että nyt pääsisin pikkuhiljaa tolpilleni jos saisin joka toinen yö nukkua.

No, nyt taas tajusin että sen keskustelun jälkeen sain nukkua KAKSI yötä. Ja siitä on nyt puoli vuotta. Kysyin aamulla tuolta äijältä, että mihin se sopimus katosi. Unohtiko hän sen? Ei kuulemma. Kysyin onko niin itsekäs että haluaa aina itse nukkua? Vastaus oli että HÄN ei ole itsekäs, siitä ei ole kyse. Kysyin että ilkeyttäkö? Ei. Hän ei vain tiedä miksei hän anna minun koskaan nukkua. Syytä ei osannut kertoa.

Nyt kuulemma asia muuttuu ja hän valvoo. Hah! Miksi se nyt muuttuisi kun olen jo valvonut yli vuoden putkeen. Helkkari sentään että mua ottaa päähän.

ap

Vierailija

Periaatteessa olen samaa mieltä, että yövalvomiset hoitaa kotona oleva vanhempi.

Mutta kun tilanne on se, että vuoteen ei ole saanut nukkua yli 2 tunnin pätkää. Ja yön unien kokonaispituus 4-6 tuntia. Päivällä ei voi nukkua kun toinen lapsi ei nuku päiväunia. Eikä se ole sama asia ottaa puolen tunnin torkkuja kuin nukkua joskus useampi tunti putkeen.

Kukaan ei jaksa noin vähillä yöunilla loputtomiin. Mulla ainakin pinna kiristyy nyt jo niin äärimmilleen, että kohta naksahtaa...

ap

Vierailija

Kyllä sille joka on kotona, kuuluu enemmän kotitöitä kuin töissä käyvälle! Aika väärin olisi esim. vaatia miestä heräilemään öisin (opeta ne lapset nukkumaan!) jos on menossa aamulla töihin. Joistain asioista voi ja pitää sopia (digiboxin tallennustila) mutta kaikkea et voi tasavertaisesti mieheltäsi vaatia, et niin kauan kuin itse olet kotiäitinä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat