Imettävän äidin ruokavalio. Siis mitkä ruoka-aineet saattavat aiheuttaa vatsavaivoja vauvalle?

Vierailija

Takana taas helvetillinen yö. Ipana (3kk) huutaa tuntikaupalla. Olen röyhtäyttänyt aina syömisen jälkeen, imuote on hyvä joten syödessä ei juurikaan ilmaa hörpi. Jostain vatsavaivat kuitenkin tulee, huutaa yöllä ja kiemurtelee ja piereskelee joten ilmaa siellä vatsassa on.

Eli minun syömisistänikö ne nyt sitten tulee? Olen jättänyt pois jo sipulin, paprikan, herneet, pavut, lantun, kaalit, ruisleivän..

Mistä kaikista mahdollisista ruoka-aineista noita ilmavaivoja tulee? D-tipatkin vaihdoin miedompiin. Mitä muuta pystyn vielä tehdä jotta yöt rauhottuisi?? Auttakaa olen jo nyt ihan raunio univelasta.

Kommentit (5)

Vierailija

En ole itsekään löytänyt ilmavaivojen aiheuttajaa meidän vauvalle, mutta lisään listaasi vältettävistä ruoista ainakin kahvin ja suklaan.

Oletko kokeillut mitään ilmavaiva-lääkkeitä vauvalle? Cuplaton ja Disflatyl ovat ainakin olemassa, kannattaa kokeilla. Meillä kokeiltu molempia ja Disflatyl auttaa ehkä hieman. Samoin Rela-tipat käytössä.

Tsemppiä!

Vierailija

ja jopa sun juomasta lehmänmaidosta. Meillä helpotti kun jätin lmaitotuotteet pois. ja rupesin syömään gg maitohappobakteereja. Ja apteekista kuplatonta vauvalle.

Vierailija

Suuntaan siis tänään apteekkiin josko noista tropeista ois vauvalle helpotusta. Ilmeisesti suklaalakko astuu myös voimaan (ei nyt paha asia välttämättä) ja maitotuotteet vaihdettava johonkin toisiin.

Cokista ja kahvia en ole uskaltanut juodakaan.

Huokaus. Josko tämä nyt sitten näillä eväillä helpottaisi.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat