Mä olen ollut kohta viikon juomatta :-)

Vierailija

Monille tuo ei olisi tietenkään juttu eikä mikään, mutta itselleni tuo on ISO juttu. En ole viimeiseen 6 vuoteen ollut näin pitkään juomatta alkoholia, edellinen "ennätys" oli 5 päivää, kun olin sairaana. Nyt päätin yrittää tipatonta tammikuuta, ihan että näen miten paha riippuvuus mulla on, ja yllättävän hyvin on mennyt. Nyt tosin kun on perjantai, tekee varmaan tiukkaa, mutta nautin jo etukäteen huomisesta, kun voi jo aamulla heti lähteä autolla liikkeelle :). Kyllä se tästä...

Kommentit (10)

Vierailija

Minulla ei ole yhtä paha riippuvuus ollenkaan, mutta olen viettänyt tipatonta tammikuuta. Eilen olisin sallinut itselleni saunaoluen, mutta yllättävää kyllä, ei tehnytkään mieli yhtään, tavallinen vesi oli parempaa. Ekat viikot on pahimpia.

Vierailija

eli sellainen 3 annosta/ilta. Ja viikonloput sitten oma juttunsa.... Joka tapauksessa, suurkulutuksen raja paukkunut varmasti rikki joka viikko jo vuosien ajan, eli oli jo aikakin tehdä tämä päätös. Ja tämän tipattoman kauden jälkeen lopetan arkitissuttelun kokonaan, ja viikonloppujuomiset vähennän radikaalisti. Pidän huolen siitä että suurkulutuksen raja ei enää mene rikki, paitsi sitten ehkä joskus lomilla. Absolutiksi en halua, mutta minulle riittää se, kunhan saan nyt normalisoitua tämän juomisen kohtuurajoihin. ap

Vierailija

samassa veneessä ollaan! Mulla kans reilu viikko tipatonta takana ja tän kuun loppuun mennään :) Tuosta tissuttelusta tulee niin helposti tapa! Nyt vetelen iltaisin crosstrainerilla ja sen jälkeen tuoppi -vettä :)

Eikä minustakaan raivoraitista saa, mutta jos sais ton alkon vaikka kertaan pariin kuussa, niin olisin todella tyytyväinen!

Vierailija

ihana laittaa vaan aamutakki päälle ja väsyneenä istua sohvalle - tuoppi kädessä, mutta täynnä vettä :)! Sen huomaa kyllä, että se lasi on oltava kädessä (hassua miten sitä on tapojensa orja!!), mutta ihan hyvin on se vesikin mennyt alas. Tänään ajattelin ensin, että ostan alkoholitonta olutta illaksi, mutta pelkään, että se vaan tekee tämän vaikeammaksi, eli aion pysyä ihan kokonaan pois vähänkin alkoholia muistuttavista juomista :). Ps. Joskus loppuvuodesta täällä oli ketju, jossa sen ketjun ap sanoi lopettavansa viikonlopputissuttelun, mä olen se "vitonen", jos olet täällä :-)! ap

Vierailija

Mahtavaa! Uusi vuosi, uudet kujeet :) Jotain sijaistekemistä on kyllä pakko keksiä, sillä muuten ote helposti lipsuu.

Mulla on mennyt ihan ok. Olimme viikon matkalla ja silloin tuli tissuteltua joka ilta. Huomasin kyllä, että riippuvuutta on vielä ja aika pahasti. Niin ihanalta se pienessä oleminen tuntui. Loman jälkeen on ollut enemmän mielitekoja mutta olen saanut pidettyä ne kurissa. Minäkin olen alkanut hieman kuntoilla, mitä en aikaisemmin tehnyt ollenkaan.

Mites sun miehesi? Onko hänkin nyt tipattomalla?

Kaikkea hyvää ja tsemppiä!

t. se vkonlopputissutteluketjun ap

Vierailija

Sairastuin vatsatautiin loppuvuodesta, ja ehti jo tulla mieleen, että onko tämä normaali vatsatauti vai joku haimatulehdus. Se, että tuollainen tulee edes mieleen, oli niin pysäyttävä, että sen jälkeen oli itse asiassa helppo tehdä tämä päätös. Jos joskus sairastun jatkossa vatsatautiin, niin en halua, että joudun hetkeäkään pelkäämään, että se onkin jotain muuta. ap

Vierailija

että tämä onnistuu. Kerran tämän viikon aikana on mieheni ehdottanut, että ostetaanko punaviiniä, minä pysyin silloin tiukkana, eilen taas minä ehdotin miehelleni, että "ei kai se yksi haittaa", mieheni pysyi silloin tiukkana ;). Yhdessä tässä mennään, tueten toisiamme! Tuo tuopillinen (tuopilliset) vettä on ihan hyvä keino, sitä ikäänkuin huijaa itseään, kun on kuitenkin se tuttu ja turvallinen lasi kädessä ;). Hyvää uutta vuotta sinulle!! ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat