Neuvokaa kuinka pudottaisin pikkuisen painoa?

Vierailija

syön aamulla yhden voileivän jonka päällä joko juustosiivu tai makkarasiivu.

+kahvia ei sokeria.

Sitten välipalaksi mandariini.

Lounaaksi salaatti + kalaa taikka kanaa, pikkuisen salaattikastiketta.

Sitten ennen jumppaa syön banaanin. Käyn jumpassa päivittäin, mutta se ei

minua laihduta näköjään.

Mutta mitäs sitten, mitä minun pitäisi syödä iltasella jotta saisin pudotettua

ainakin sellaiset 3 kg?

Kommentit (5)

Vierailija

Missä hyvät rasvat? Proteiinia saat myöskin liian vähän.

Aamuun lisää ruokaa, aamupalan tulisi olla runsas. Jos haluat syödä aamulla leipää, syö tummaa leipää ja ainakin 2-3 siivua. Päälle vähärasvaista juustoa, kalkkunaleikettä, tomaattia, kurkkua, salaattia tms. Lisänä esim. paistettu tai keitetty kananmuna tai rahkaa (ei kuitenkaan valmiiksi maustettua sokerista, vaan maustamatonta rahkaa esim. marjojen/ananaksen kanssa).

Myös puuro on hyvä vaihtoehto. Puuron lisäksi jotain proteiinipitoista, kuten raejuustoa, rahkaa, kananmuna, puuroon kannattaa myös lorauttaa tilkka öljyä. Vähäkaloriset mehukeitot maistuvat hyvältä puuron kanssa, jos puuro muuten tökkii´.

Välipalalla voit syödä hedelmien lisäksi ruisleivän/rahkaa/jugurttia.

Lounas on ihan ok, kunhan otat reilun annoksen sitä kalaa/kanaa.

Ennen jumppaa banaani on ok, tosin suosittelisin tähänkin lisäksi jotain proteiinipitoista.

Jumpan jälkeen kunnon ruoka. Esim. samaa kuin lounaalla, mutta hiilareita kannattaa lisätä vähän, esim. pieni annos tummaa riisiä/pastaa/perunaa. Kuntoilun jälkeen tarvitsee hiilareita.

Iltapalaksi vielä esim. rahkaa marjojen kanssa (riippuu tietenkin monelta olet ollut jumpassa ja syönyt ruoan).

Hyvä perussääntö on syödä 3-4 tunnin välein, jotta aineenvaihdunta pysyy käynnissä.

Itse syön aamupalan, välipalan, lounaan, välipalan, päivällisen, iltapalan. Ja kaikki annokset reiluja. Herkkuja syön kohtuudella, kuitenkin useana päivänä viikossa. Liikun 4-5 krt viikossa ja mitat ovat 165cm/53kg.

Vierailija

Olen ollut jo viikon dietillä mutta grammaakaan ei ole lähtenyt.

Ilasella söin viime viikolla 5 nakkia, omenan ja rahkaa jossa oli marjoja.

En halua nälkissänikänä olla.

ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat