Positiivista

Vierailija

Täällä on aina menossa jokin ketju aiheella Mieheni huonoimmat puolet/ anopin kauheimmat sanomiset/ asioita joita vihaan itsessäni/ kuinka tuo julkkis voi olla noin tyhmä. Ajattelinkin siis välillä tehdä ketjua asioista, jotka on hyvi tai piristää tai tekee iloiseksi.

Mulla ainakin:

- Vauvat. Vaikka meidänkin vauva välillä kirkuu ja valvottaa ja tekee hulluksi niin silti, vauvat saa mut hymyilemään.

- Vanhat mummot ja vaarit jotka kävelee käsi kädessä

- Hyvö kuppi kahvia

- Naapuri, joka auttaa vaunujen kanssa rapussa

- Anoppi, kun se komentaa mun miestö niistä samoista asioista joista olen ite sanonut myös :)

- Sauli Niinistön järkevyys pitää suhteensa salassa eikä elvistellä sillä iltapäivälehdissä.

- "Anteeks mut sulta tippui lapaset" eli kun ihmiset auttaa.

Näitä olis vaikka kuinka mut alotetaan näillä.

Kommentit (5)

Vierailija

Minusta on ollut erittäin mukavaa että on ollut pitkästä aikaa pakkasta! Kunnolla vaatetta päälle ja ulos, on muuten pirtee ole sen jälkeen. Ihmetyttää vaan missä on muut ihmiset? ei edes koiran ulkoiluttajia näy... ne kulkee kyllä kaikki loska ja räntäkelit, mutta jos pakkasta on -15 niin ei näy...

Vierailija

on kiva, kun yksi työkaveri on niin luonnollisen hyväntuulinen. Ei siis tekopirteä vaan hänestä näkee että on oikeasti hyväntuulinen ja positiivinen. Se tarttuu.

Vierailija

* molemmilla on vanhemmat, jotka todella välittävät meistä ja perheestämme. Auttavat parhaansa mukaan, vaikka välimatkaa onkin jonkin verran.

* terveet lapset

* saimme vanhan asuntomme myytyä ennen kuin asuntokauppa seisahtui

* molemmilla on varmahkot työpaikat

* kuopuksen höpötykset tuovat aina hymyn huulille

* kun ihmiset auttavat pyyteettömästi tai itse saa auttaa toisia

jne jne

Täytyy kyllä myöntää, että monesti ne hyvät asiat hautautuvat arjen pienten vastoinkäymisten alle, mutta toisaalta monesti tulee sellainen selittämättömän onnellinen olo ilman mitään laukaisevaa tekijää.

Vierailija

Poikani 7-vuotiaanakin on niin ihana. Suloinen nukkuessaan. Paapoo vieläkin ensipupuaan, ihastelee pihlajassa tiukuttavia tilhiä, kyhnää vieressä, kun luteen iltakirjaa ja on muutenkin mahtava tyyppi.

Toki huonompiakin hetkiä on, mutta onneksi ei koko ajan:)

Vierailija

Hieno ketju vaiheeksi.

Mä tuun iloiseksi myös pakkasesta ja auringosta, joka näkyy taas vaiheeksi. Muutenkin on mukavaa kun kesä lähestyy ja päivä pitenee koko ajan. Hienoa nähdä kuinka on vieläkin valoisaa kun lähtee töistä päivällä.

Meille muutti myös ihanat naapurit. Lapset saa ulkoiluttaa niiden koiraa niin paljon kun jaksaa ja miettikää, sieltä tuli perheen äiti kuivakakun kanssa käymään kun halusi tulla esittäytymään! Missään en ole tällaiseen törmännyt ennen. Ihanaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat