Tuleeko muille roskapostia omasta meiliosoitteesta?

Vierailija

monesti on myös näitä "viestisi ei ole mennyt perille" tyyppisiä viestejä. Ja tiedän kyllä tasan että ovat menneet.. Ovat kyllä varsin ovelia viesteineen!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:

miten tuon voi estää?

Virusohjelmilla, mammat vaan netissä on eikä virusohjelmista oo tietookaan, teidän s.postit on kaapattu,

Vierailija

Lainaus:

lomakkeisiin tai jos olette vierailleet ulkomaalaisilla sivustoilla, jonne täytyy rekisteröityä?

Itsellekkin tulee omasta s-postista roskapostia elisan boxiin ja syy on siinä, että ostelen todella paljon ulkomailta ja jos haluaa lähetystään seurata ja saada tarjoustietoja on suotavaa käyttää omaa (oikeaa) sähköpostia. Myös kuitit laitetaan monesti s-postiin .pdf:nä

Noh, ei voi mitään, täytyy kärsiä, toisaalta, ei tuosta nyt niin paljon haittaa ole jos laskee etuja (kuten ulkomailla halvemmat hinnat, laajempi valikoima yms.yms.)

Vierailija

mutta enhän minä itselleni ole postia lähettänyt, niin tiedän toki, että ei niitä kannata avata laisinkaan... Suoraan roskiin vaan!

Vierailija

Se on kummaa kun mihinkään muuhun sähköpostiin ei ole tullut ikinä ja niitä on mm. cityssa ja hotmailissa ja jippiissäkin oli joskus.

Vierailija

Lähetän päivittäin itselleni viestejä siitä, miten voin pitää naiseni tyytyväisenä ja miten joku tilaukseni tai viestini lähettäminen on epäonnistunut...

Vierailija

Minulle tulee päivittäin roskapostia, jossa näkyy lähettäjänä oma sähköpostiosoitteeni. Otsikot ovat hvyin erilaisia kuin roskapostissa yleensä, siis ei mitään peniksenlaajentaja-mainoksia, vaan sellaisia, joissa yritetään uskotella minun tuntevan viestin lähettäjän. Tyyliin Did you lose my number? tai Don't keep avoiding me.

En tietenkään avaa niitä.

Tuleeko kenellekään muulle tällaisia?

Vierailija

itse kehittelemiinsä osoitteisiin ja jos ne yhdenkin kerran saavat viestin läpi, niin vastaanottavasta sähköpostiosoitteesta tulee välittömästi roskapostia lähettävä osoite.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat