Miten mä oon voinut alkaa yhtäkkiä KUORSATA synnytksen jälkeen!! Hirveetä!

Vierailija

IKINÄ en ole ennen kuorsannut!

En edes raskausaikoina!

Nyt yhtäkkiä tämän synnytyksen jälkeen olen alkanut kuorsata! Itse en sitä huomaa enkä kuule, mutta mies valittaa.

Ensin oli vain selkäasennossa, nyt kuulemma miten vain.

Ihan kamalaa siis, ällöä!

Jotain "liikakiloja" tietty vielä on koska synnytyksestä vain muutama viikko, n. 5-6 kg lähtöpainoon verraten; painan nyt n. 61 kg (painoindeksi kuitenkin "vain" 25).

Häviääkö tää ongelma vai tuliko musta kuorsaaja loppuiäkseni? Enhän mä voi lähteä edes mihinkään työmatkalle jos pitää jakaa huone.

Kommentit (8)

Vierailija

kuulostaa lohdulliselta.

muutenkin tällä kertaa ihme juttujaj, esim. paino ei oo oikeen lähtenyt samaan tahtiin, vielä 5-6 kg jäljellä kun esim. edellisestä oli lähtenyt n. kaikki tässä vaiheessa, n. 3 vk synnytyksestä-

ja lantio on levinnyt hirveesti, ei oo ikinä ennen. johtuuko tää siitä että tulikin tyttö nyt?

ap

Vierailija

Minä aloin kuorsata myös lapsen saannin jälkeen! En ole aiemmin kuorsannut.

Paijnoa löytyy 50 kg joka on vähän pituuteen nähden, eli ei siitä johdu. Lapsikin on jo 3v eli taitaakohan olla mulla pysyvänä riesana? ;D tai siis ei minulla, mutta niillä jotka joutuu sitä kuulemaan.

Vierailija

hyvin, hyvin monet ihmiset kuorsaavat.

Se riippuu hengitysteiden ahtaudesta, ylipainosta, sairauksista tai vaikka nukkuma-asennosta.

Lähes kaikki ihmiset alkavat kuorsata jossain vaiheessa joten kannattaa vaan tottua ajatukseen.

Siitä huolimatta voi nukkua vieraan kanssa samassa huoneessa vaikka kuorsaisi, se on han luonnollista.

(Itse enemmän pelkäisin yöllisiä ilmavaivoja ;D )

Vierailija

eihän siinä voi kukaan muu nukku asamassa huoneessa.

se on HIRVEEN kuulosta, siis oksettavaa suorastaan.

Mieskin jos joskus on kuorsannut, oon aina "hakannut" sen lähes mustelmille että lopettais :-).

Ja nyt mä ITE KUORSAAN se on hirvee ajatus..

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat