Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi synnytyksen jälkeen

Vierailija

Meidän lapsi syntyi viisi kuukautta sitten. Seksi on vieläkin mielestäni aika vastenmielistä. En kai ole outo, mutta mielenkiinnosta vaan kysyn, että kauanko muilla on kestänyt että seksistä on tullut taas jotenkin kiinnostavaa?

Tuntuu, etten saa siitä mitään irti ja jotenkin kaikki ällöttääkin vaan. Harrastan kuitenkin seksiä joskus mieheni kanssa, ihan vaan ettei kuiva kausi venyisi liian pitäksi ja kynnys seksiin nousisi liian korkeaksi...

Kommentit (9)

Vierailija

Imetän, eivätkä kuukautiset ole vieläkään alkaneet. Seksi ei kiinnosta, mutta olen muutaman kerran ihan vaan miehen takia suunnilleen pakottanut itseni seksiin. Jotenkin olen ihan kuiva (joudutaan käyttämään sitä äitiyspakkauksen liukuvoidetta) ja orgasmista on turha haaveilla.

Tuntuu aivan siltä, kuin koko seksuaalisuuteni nukkuisi. Ehkä se herää, kun lopetan imetyksen.

Vierailija

ja silloinkin oli aika kivuliasta ju muutenkin tuntui ihan erilaiselta.. Nyt synnytyksestä liki 9kk ja nyt on kaikki palautunut normaaliksi, tietty väsymys on usein suurin este seksille, mutta halut on palautuneet ja enää ei satu! Se on hyvin yksilöllistä, älä stressaa asiasta, kyllä se taas joskus maistuu! =)

Vierailija

En siis harrasta seksiä sen takia että "kaikki muutkin harrastaa" vaan sen takia, että tiedän että se on miehelleni tärkeää. Ei sitä ole edes usein, ehkä kerran viikossa. En minä siihen kuole, että joskus vähän hammasta puren. Parisuhteessa olen valmis tekemään vähän myönnytyksiä :D

Imetän yhä ja kuukautisetkin loistavat poissaolollaan. Sama kuivuus täällä on ongelma mutta liukkaria kehiin.

Vierailija

tasan vuoden ikäisen tyttölapsen äiti, joka odottelee edelleen haluja takasin!!!! Alkaa tuntua jo epätodelliselta että ne halut sieltä vielä tulisi!!!

Vierailija

Esikoisen syntymän jälkeen meni ehkä 4kk ennen kuin yhtään halusin yrittääkään seksiä. Eikä sit monta kertaa tarvinutkaan kun olin uudestaan jo raskaana. :) Nyt toisen synnytyksen jälkeen tuli halut nopeammin kun en ole imettänyt lainkaan, muuten olenkin ollut viimeiset kaksi vuotta raskaana tai imettänyt. Musta tuntuu että se imetys vaikuttaa hormoneihin niin ettei seksiä juurikaan haluta. Oli ihan jännä tunne nyt viimeksi kun rakasteltiin, kun olin ihan märkä ja liukas :D Kun ei sellaista ole aikoihin tapahtunut...

Vierailija

Melkein jälkitarkastukseen saakka.

Toisesta ja kolmannesta meni muutama viikko, odotin että jälkivuoto loppui.

Ei kai seksiin tartte mitään kynnystä olla? Hellyyttä ja juttelua mitä haluaa.

Jos ei tee mieli niin antakaa asian olla. Mutta kannattaa puhua miehen kanssa ja sopia että sinä vaikka teet aloitteen ettei toisen tartte aina jäädä torjutuksi. Sekin saattaa tuntua pahalta.

Jos halut herää sitten ajan kanssa ittekseen. Imetys saattaa olla ongelma, hormoonit vähän junnaa?

Älä ajattele mitä muut tekee milloinkin!

Uusimmat

Suosituimmat