Raskauspahoinvointi

Vierailija

Olen viikolla 10 raskaana. Raskauspahoinvointi on yltynyt kovaksi. Ruokavalion muutoksilla olen saanut pahoinvoinni pidettyä suht aisoissa, mutta huono olo tulee nopeasti ja yllättäen ja myös oksennus.

Olisko kellaan mitään hyviä vinkkejä pahoinvointiin?? jotakin mitä on itse kokenut hyvänä juttuna...??

kiitos :D

Kommentit (3)

Vierailija

mutta kannattaa syödä tasan sitä mikä maistuu...itselläni kaikki hapan ( piimä, mahd. vähän makeutetut jogurtit) auttaa pahoinvointiin...taasen hedelmät, tuoremehut, kahvi, vahvat mausteet saavat huonon olon leiskahtaan ja vahvat hajut ( puhdistusaineet ym...).

marjaisat smoothiet voi olla hyvää syötävää...mut se on niin yksilöllistä. Mikä toiselle on hyväksi aiheuttaa toiselle hirveetä oloa.

Ulkoilu ja lepo auttaa ainakin...illalla ajoissa petiin ja lepoa aina tarpeen tullen.

Vierailija

happamat ja kylmät syötävät/juotavat esim. mehujäät ja greippilimppa. Myös kaikki raikkaat jutut kuten viileät hedelmät ja kasvikset auttoivat. Lisäksi hyvä konsti oli syödä usein pientä. Itsellä huono olo tuli siinä vaiheessa kun vatsa oli tyhjä. Gefilusmehut olivat myös hyviä pahimmassa vaiheessa kun ruoka ei pysynyt sisällä. Ne rauhoittavat vatsaa ja niistä saa ravintoaineita ettei totaalinen uupumus iske.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat