Mitä mua "vaivaa"??

Vierailija

Olen koko ajan väsynyt, vaikka nukkuisin 12 tuntia yössä niin väsyttää aamulla. Ei jaksaisi tehdä mitään, tiedän että pyykit pitäisi pestä ja tiskit mutta on niin voimaton olo. Ruoka on joskus jsaattanut jäädä tekemättä saman syyn takia ja sitten saa perhe syödä munakasta tai puuroa. Olo ihan vetämätön, ei jaksa mitään tehdä. Ei edes ulos mennä vaikka on ihan hieno sää kun on lunta tullut ja kaikki.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Matala verenpaine?

Huonot rauta-arvot?

Kaamosmasennus?

Veren madaltunut suolapitoisuus?

Liian vähä syöminen?

Liika syöminen?

Ulkoilman puute (=hapenpuute)

Noi on mun kokemia "kemiallisista syistä" (eli ei henkisistä) johtuvia syitä masennukselle ja aloitekyvyttömyydelle.

Vierailija

sai mut pihisemään raivosta, kun sairastuin selkeästi kilpparin vajaatoimintaan, ja siihen auttaa kyllä ihan oikeasti lääkitys eikä mikään itseään niskasta ottaminen!!!

vai tarjoatko samaa reseptiä esim diabetestä tai sydämen vajaatoimintaa sairastavalle?

Lainaus:

ulos ja lenkille, syö terveellisemmin. Jaksat siten paremmin..

Vierailija

Ei omalääkäriä meidän alueella joten nyt ei löydy mitään aikaa minulle. Pitääkö kuukauden vielä odotella että pääsee työterveyshoidon piikkiin vai visalla yksityiselle?

ap

Vierailija

onko jotain muuta oireita kuin väsymys?

googlaa ja katso kilpirauhasenvajaatoiminta..

Minulla ainakin väsymys on just tuota luokkaa kun lääkitystä on liian vähän.

Sit tulee tietysti muitakin oireita, iho kuivuu, hikoilu vähenee, päätä särkee, ummetusta jne jne.. mut kaikillehan ei tule samoja oireita.

Vierailija

kun ei kerran kunnalliselle pääse. Vakuutus on olemassa joka korvaa kulut. Joko on joku sairaus tai sitten olen masentunut, pääasia että saan hoitoa vaivoihini. Ikävää kun lapset kärsivät siitä ettei äiti jaksa mitään tehdä ja kohta olisi vielä töihinpaluu edessä. Miten jaksan silloin nousta ylös kuuden jälkeen aamulla kun nyt en pääse edes 09 maissa ylös?

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat