Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haavena oma nettiputiikki!

Vierailija

Haluaisin avata nettiputikin, eli verkossa toimiva putiikki.

Mistä saisi lisätietoja mitä kanattaa tehdä ja mitä ei? Miten verot ym?

Otan tiedot otetaan innolla vastaan.

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

mm sisustustuotteita, niin itsetehtyjä ja sisäänostettuja. Tämä kaikki olisi nyt aluksiainakin pienimuotoista ja kasvaisi sitten pikku hiljaa. Olen ikaisemmin toiminut yksitysyrittäjänä toiminimellä mutta onko tämä sitä samaa?? Siis myyn netin kautta toiminimellä?

Vierailija

ite olen seurannut ja auttanut ystävääni nettiputiikin pidossa 2 vuotta, palkkaa olen saanut vain tuotteissa. syy: putiikki ei tuota mitään, alku meni hyvin starttirahalla, nyt on välillä miinuskuukausiakin. pitää olla joku tosi hyvä idea, että saat sen kannattamaan. kato vaikka tällä hetkellä olevien sisutusnettikauppojen valikoimaa, kaikissa on samaa. samoin lastentarvikerintamalla, nyt juuri yksikin rovanieminen kauppa lopettaa toimintansa, vaikka ihan alle vuosi sitten aloitti.

Vierailija

Lainaus:

sieltä saat kaiken tiedon ja ohjeita rahoituksista, verotuksesta jne.

av:lla tuksin on ammattitaitoa tähän. Ja eri yritysmuodoillakin on omat koukeronsa.

Vierailija

mm sisustustuotteita, niin itsetehtyjä ja sisäänostettuja. Tämä kaikki olisi nyt aluksiainakin pienimuotoista ja kasvaisi sitten pikku hiljaa. Olen ikaisemmin toiminut yksitysyrittäjänä toiminimellä mutta onko tämä sitä samaa?? Siis myyn netin kautta toiminimellä?

Vierailija

sieltä saat kaiken tiedon ja ohjeita rahoituksista, verotuksesta jne.

av:lla tuksin on ammattitaitoa tähän. Ja eri yritysmuodoillakin on omat koukeronsa.

Uusimmat

Suosituimmat