Oih! onpa nätti tuo iltalehden iltatyttö!

Vierailija

Ja ensimmäiseksi haluan sanoa kaikille teille ultrakauniille ja täydellisille AV-mammoille jotka ette TODELLAKAAN ole yhtään kateellisia, haluatte muutenvain haukkua tuon, sutturan ja v*tun tyrkyn, pystyyn, että kiitos vain, mutta en ole kiinnostunut teidän mielipiteistä :)

Kommentit (15)

Vierailija

Itse ainakin luin tuosta AP:n postauksesta selvästi, että ne jotka pitävät itseään iltatyttöä erityisen paljon kauniimpana ja pitää siitä vielä tulla tähän ketjuun pätemään (joka on mielestäni melko ristiriitaista..) voivat pitää mielipiteensä sisällään, mutta ei, av-mamma kun ei siihen suostu..

t: AP:n puollustaja

Vierailija

vaan kävin rutiininomaisesti tsekkaamassa tämänvkon iltatytöt ja yllätyin positiivisesti. Nykyään kaikenmailman kanat ja ryssät pääsee sille keikistelemään..

t: AP

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

tuon perusteella minäkin olen huippukaunis! Oi kiitos päiväni piristämisestä! :)

minua ei kiinnosta teidän (meidän) rumien kateelliset ja närkästyneet mielipiteet :)

Vierailija

Lainaus:

tuon perusteella minäkin olen huippukaunis! Oi kiitos päiväni piristämisestä! :)

minua ei kiinnosta teidän (meidän) rumien kateelliset ja närkästyneet mielipiteet :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat