Minä en jaksa ylihysteeristä raskaanaolevaa kaveriani!!

Vierailija

Oikeasti ärsyttää kun tämä tyyppi ei voi taas tehdä yhtään mitään, ettei vaan vauva vahingoitu. Kaverini on nyt toista kertaa raskaana ja meno on ihan samanlaista kuin esikoisestakin. Hän ei voi nyt liikkua ulkona, ettei vaan liukastu. Hän ei voi matkustaa autossa, koska voi tulla kolari. Hän ei voi syödä suunnilleen mitään ilman, että on varmistanut neuvolasta, että se ei ole kielletty. (Tiedän kyllä, että on olemassa ruoka-aineita joita ei ole hyvä käyttää raskaana ollessa, mutta tällä kaverilla esim. mandariinit ja omenat kuuluvat kuulemma kiellettyihin torjunta-ainejäämien takia) Hän soittelee vähintään kaksi kertaa viikossa ja panikoi esikoisen flunssasta ja sen tarttumisesta, jostain nippaiulusta alamahalla jne jne. Tai sitten saan kuunnella valitusta siitä, miten neuvolassa ei oteta hänen huoltaan todesta ja ylimääräiseen ultraan ei pääse. En aina edes viitsi vastata puhelimeen kun hän soittaa, mutta sitten hän soittaa ja soittaa kunnes saa minut kiinni. Tekisi mieli karjua hänelle, että raskaus ei ole sairaus!!

Kommentit (6)

Vierailija

Olemme molemmat melko samoilla viikolla raskaana, enkä mä ole tätä raskautta niin vaikeana kuin hän. Hän kanssa ei syö omenoita ja hedelmiä, ottaa vitamiinit purkista. Tosin hän sitten kyllä syö säkkikaupalla sipsejä, koska neuvola sanoi, että niitä voi syödä.

En mäkään vastaan hänelle puhelimeen, enkä käy hänen kanssa vauvanvaateostoksilla. Sairasta käytöstä, mutta melkein arvasin tämän tapahtuvan kaverini kohdalla. Raskaus on ainoa tapa, jolla hän pätee. Olisi edes töissä.

Vierailija

tällä kaverilla olisi keskenmenoja taustalla, mutta on vain yksi täysin normaalisti sujunut raskaus. Synnytys hänellä tosin oli hankalahko osin siitä syystä, että hän heittäytyi täysin mitään tekemättömäksi raskausaikana ja voimat meinasivat loppua kokonaan synnytyksessä, mutta nytkään neuvolan ja lääkärin kehoituksista huolimatta liikkua ei voi edes vähää.

Ap.

Vierailija

Minulla oli takana 2 keskenmenoa (vkot 9 ja 12) ja yksi raskauden keskeytys (vko 19, sikiöllä ei laisinkaan munuaisia, olisi johtanut sikiön kuolemaan tukehtumalla viimeistään loppuraskaudessa).

Voit uskoa että olin ihan hermoraunio viimeisen raskauteni kanssa kun sain tuon esikoisen.... Ja seuraavankin kanssa. Voin taata sinulle että jos ei sinulla ole kivaa kuunnella kaverisi panikointia niin vielä vähemmän kivaa on olla tällä hetkellä kaverisi.

Tsemppihalit hänellä täältä!

Vierailija

Ehkä osa ihmisistä on vähän ylihysteerisiä tuon asian kanssa. Mutta hermo siihen menee kun on ihan oikeitakin ongelmia mitä miettiä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat