Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiseksi asti vauva mahtuu Brio Happyn vaunukoppaan?

Vierailija

En nyt tarkoita kovaa kantokassia vaan sitä vaunukoppaversiota. Tietenkin auttaa myös jos osaat sanoa mihin asti vauva mahtuu kovaan kantokoppaan, koska sehän on vain hieman pienempi.

Kiira

Kommentit (10)

Vierailija

Tässä muutama vastaus : )

Onko ratasosassa itsessään ne valjaat?

Tähän en osaa vastata, meillä ratasosa vielä varastossa, enkä muista oliko siinä valjaita.

Onko vaunukopalla ja ratasosalla erilliset kuomut?

On erilliset kuomut.

Onko kuomussa "kiinteänä" hyttysverkko, vai pitääkö se ostaa erikseen?

Ei ole kiinteää hyttysverkkoa, pitää ostaa erikseen.

Onko harmaalla ja mustalla combact rungolla, muuta eroa kuin värinsä?

Ei minun tietääkseni ole muuta eroa.

Ja vielä vaunuista, olen ollut erittäin tyytyväinen noihin meidän happyihin. Ja vaikka tuo vaunukoppa jäisikin pieneksi jo aikaisemmin kun olin ajatellut, niin sitähän ei olisi etukäteen voinut tietää, että minkäkokoinen vauva on tulossa.

Vierailija

Meillä on brio happy yhdistelmät ja siis tuo kova vaunukoppa, meillä tyttö nyt 4kk ja painoa on jo yli kahdeksan kiloa, suosituskoko tuohon vaunukoppaan on alle 9 kg, joten painon puolesta taitaisi olla jo pian jäämässä pieneksi. Pituutta tytöllä oli muutama viikko sitten neuvolassa 65 cm (vaunukoppa 74cm). Itse toivoisin että mahtuisi koppaan sinne 6-kuiseksi asti, mutta enpä tiedä...

Vierailija

Meillä on Brion yhdistelmät joissa se kova kantokoppa. Kesävauva mahtui nukkumaan niissä n.5kk kun tuli toppavaatteet ym...jouluvauva olisi mahtunu vielä seuraavana syksynäkin niihin muttei enää pysynyt niissä koska kopassa ei ole valjaita :). Eli mun mielestä sitten kun ei enää mahdukaan ei kyllä pysykään kopassa...

t. 4:n äiti

Vierailija

luulenpa että porukka on ostanut happyt vastasyntyneelle, ja se on niin uus malli että kukaan ei vielä ole kasvanut niistä ulos. esim jos ne on tullu markkinoille keväällä niin kevät vauvat on nyt 10 kk about, jolloin vielä mahtuu.

Tai en tiä, tuli vaan mieleen.

Vierailija

Meillä on siirrytty siinä puolen vuoden jälkeen nukkumaan ratasosaan. Kokonsa puolesta menis pidempään,mutta monesti ollaan isompien kanssa puistossa tms.. kun vauva herää ja pitää saada hänet puoli istuvaan asentoon, ei hereillä ollessa suostu makaamaan . Ja ikää kun tulee enempi niin saa valjailla sitten kiinni ratsosaan, ei pääse putoamaan.

Vierailija

Lainaus:

luulenpa että porukka on ostanut happyt vastasyntyneelle, ja se on niin uus malli että kukaan ei vielä ole kasvanut niistä ulos. esim jos ne on tullu markkinoille keväällä niin kevät vauvat on nyt 10 kk about, jolloin vielä mahtuu.

Tai en tiä, tuli vaan mieleen.

Happyja on ollut myynnissä jo ainakin pari vuotta...

Vierailija

Mutta siis meillä ei ole kantokassia vaan se vaunukoppa ja sitten ratasosa ihan erikseen. Vaunut eivät ole vielä saapuneet, joten muukin tieto niiden käytöstä on tervetullutta!

Eli kysymyksiä:

Onko ratasosassa itsessään ne valjaat?

Onko vaunukopalla ja ratasosalla erilliset kuomut?

Onko kuomussa "kiinteänä" hyttysverkko, vai pitääkö se ostaa erikseen?

Onko harmaalla ja mustalla combact rungolla, muuta eroa kuin värinsä?

Vastauksista iloisena: Kiira

Uusimmat

Suosituimmat