Ärsyttää: tekis mieli ostaa uusia vaatteita, mutta ei ole rahaa!

Vierailija

Ärsyttää ihan älyttömästi kun alesta olisin löytäny vaikka mitä kivaa, mut kun ei ole rahaa ostaa. Niinhän se on aina: silloin ku olis rahaa, ei löydä mitään mut sit kun ei ole ja huvikses kiertelet kaupoissa niin sit löytys vaikka mitä. Inhottaa olla näin p.a. ettei voi edes paria paitaa ja farkkuja ittelleen ostaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Ihailen viitosen kykyä säästää rahaa ja ihan olemattomista tuloista vielä. Ja kaikkein eniten ihailen ajattelua, että ei ole koskaan kärsinyt rahan puutteesta, vaikka tulot ihan minimissä.

Sietäisi minun ja monen muun ottaa oppia.

Vierailija

että kun on rahaa niin mitään kivaa ei löydy, mutta annas olla kun ei ole ylimääräistä niin heti on näköpiirissä just se mitä haluaa ja vielä kaiken kukkuraksi normaalia halvemmalla :D

Vierailija

Ehkä olen vähän jäävi sanomaan kun en koskaan ole kärsinyt varsinaiseta rahan puutteesta. Ostan aina alesta kun löydän jotain kivaa. Normaalihinnalla en juuri koskaan. Rahaa laitan kuukausitten säästötilille, niin on sitten mistä ottaa jos tarvii. Niin ja ihan yh kotihoidontuella, en vaan tuhalaan vaan käytän rahaa järkevästi.

Vierailija

tänään kävin just stockmannilla katselemassa, mutta en jaksanut sitten mitään lähteä edes sovittelemaan. Inhoan shoppailua!! Mieluummin kuljen vanhoissa vaatteissa. Voi kun joku shoppailisi mun puolesta ja toisi vaatteet suoraan kotiin... Olisin valmis maksamaan siitä palvelusta!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat