Muita, joilla järkyttävät alavatsakivut heti oviksen JÄLKEEN?

Vierailija

Johtuuko keltarauhasesta vai mistä?

Kommentit (7)

Vierailija

Oviksesta kolmen päivän ajan aivan hirveät kivut...=( Ja kun just oviksen aikaan pitäis hommailla kun vauvaa yritetään, niin nuo kivut vielä kyllä halut...

Vierailija

Esim. tässä kierrossa tikutin oviksen 3 päivää sitten ja kivut iskivät taas tänään ja jos menee vanhan kaavan mukaan, niin loppuvat huomenissa...

Muutkin "oireet" täsmää siihen, että ovis oli toissapäivänä tai eilen.

- ap

Vierailija

munarakkula puhkeaa ja sitä nestettä joutuu jostain syystä vatsakalvoille. Samaten jo aiemmin tuntuu se rakkulan isoksi kasvaminen pienempänä kipuna.

Vierailija

aiemmin oli ihan pakko vaan ottaa buranaa ja mennä sänkyyn muutamaksi tunniksi - en kertakaikkiaan pystynyt tekemään yhtään mitään!

Nyt olen ottanut taas liikunnan takaisin elämääni ja olen huomannut ilokseni että se auttaa myös tuohon kipuun, enää en tarvitse mitään kipulääkettä vaan minulla jomottaa jonkin aikaa ja sitten menee itsestään ohi. Ihanaa!

Mutta niille jotka jo valmiiksi liikkuu tarpeeksi en tiedä mikä neuvoksi.

Vierailija

jos lasket ovistikun antamasta plussasta, ovis tulee siitä 24-48h. Itsellä ainakin plussan jälkeen seuraavana päivänä tms kolottaa. Kolotuksen määrä vaihtelee.

Mutta jos tarkoitat loppukierron ajan kestävää särkyä, sitä en osaa selittää.

Vierailija

en sit tiedä onko virallisesti sitä ennen vai sen jälkeen vai keskellä itse tapahtumaa, mutta kuitenkin puolessa välissä kiertoa buranaa on pakko ottaa peliin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat