Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kysymys luistimista

Vierailija

Eli pitääkö luistimet aina teroittaa ostamisen jälkeen ennen kuin niillä pääsee luistelemaan?

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:

Ja itse suosin aina teroittamisessa vain kunnon paikkoja eli suomeksi sanottuna jäähalleja. Saa oikeasti kunnolliset terät - en oikein luota suutareihin enkä kyllä urheiluliikkeisiinkään.

Esim. kunnon taitoluistimia EI SAA antaa jäähallilla hokkarimiesten teroitettaviksi! Pilaavat vain terät. Pääkaupunkiseudulla on vain muutama paikka (joukossa SUUTARI), joka teroittaa ne oikein.

Vierailija

Lainaus:

Kunnon urheiluliikkeessä yleensä myyjät hoitavat teroituksen, mutta jos ostat jostain marketista pitää viedä erikseen teroitettavaksi.

Vierailija

No kyllä ainakin meidän CCM:t oli niin tylsät ettei niillä olisi pysynyt kukaan pystyssä.

Ja itse suosin aina teroittamisessa vain kunnon paikkoja eli suomeksi sanottuna jäähalleja. Saa oikeasti kunnolliset terät - en oikein luota suutareihin enkä kyllä urheiluliikkeisiinkään.

Eilen jonotettiin kyllä tunti (!) jäähallilla luistinten teroitusta, mutta hyvät kyllä tuli.

Vierailija

Se on selvä. Ei juuri ostetuilla terottamattomilla luistimilla voi oikeasti luistella...

Lainaus:

että heti pitäs kiikuttaa teroitettavaksi.

Vierailija

Lainaus:

No kyllä ainakin meidän CCM:t oli niin tylsät ettei niillä olisi pysynyt kukaan pystyssä.

Eilen jonotettiin kyllä tunti (!) jäähallilla luistinten teroitusta, mutta hyvät kyllä tuli.

Ostettiin ihan Intersportista lapselle luistimet ja myyjä lupasi terottaa ne. Mentiin jäälle ja ihmettelin kun tyttö oli kuin bambi, ei pysynyt yhtään pystyssä, vaan jalat menivät alta. Vähän tarkemmin tutkailtuani, huomasin, että poitsu oli teroittanut ne kuten hokkarit (taitoluistimet ja hokkarit terotetaan erilailla). Suutarit kyllä yleensä hallitsevat terottamisen.

Vierailija

Kunnon urheiluliikkeessä yleensä myyjät hoitavat teroituksen, mutta jos ostat jostain marketista pitää viedä erikseen teroitettavaksi.

Uusimmat

Suosituimmat