Onko sinun helpompi antaa lapsesi omalle äidillesi vai anopillesi hoitoon?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tiedän että lapset on takuulla hyvässä hoidossa. Anoppikin hoitaa kyllä lapsia mielellään, mutta yleensä vain muutaman tunnin kerrallaan. Yöksi jos pitää saada lapset hoitoon niin ensin kyllä pyydän äitiäni tai siskoani.

Vierailija

antaisin paaaljon mieluummin lapseni oman äitini hoitoon, vaikka hän ei nykyään juuri enää jaksa/halua lapsiamme hoitaa..

anopille en taas haluaisi antaa juuri koskaan, vaikka hän heitä usein haluaa kotiinsa, ja jaksaakin puuhastella heidän kanssaan.

Se on vaan joku sisäinen tunne, en luota anoppiin enkä anopin hoitoon, pelkään että jotain tapahtuu hänen hoivassaan....

Vierailija

Ennen anopin sairastumista hän oli kuitenkin ykkösvaihtoehto, sillä hän todella rakasti lapsiamme ja halusi ja osasi olla heidän kanssaan. Anoppi ja appi mm. pitivät lapsiamme ainakin yhden viikon kesällä ja yhden talvella hoidossa vaikka molemmat olivat työssäkäyviä ihmisiä. Uhrasivat lomansa ollakseen lastenlasten kanssa, ja ihan omasta aloitteestaan.

Jännää kuitenkin että silloinkin MINUN oli helpompi pyytää omaa äitiäni lastenvahdiksi, usein pyysinkin että mies soittaisi ja pyytäisi omaa äitiään.

Kyllä minunkin äitini on ihan ok lastenvahtina, stressaantuu vaan helposti ja on turhan kireä. Nyt eläkkeelle jäätyään tosin sujuu lastenhoitokin paremmin :-)

Vierailija

Ja ei ota vastaan neuvoja miten meidän lasten kanssa on asiat alusta lähtien tehty. Omalle äidille on helpompi jättää, ei tarvitse ohjeistaa tai muuta.

Vierailija

Omalle äidille en jättäisi kuin max. pariksi tunniksi, jos olisi täysin pakko. Sen hermot ei kuulemma kestäkään sen pidempään lasten seuraa.

Vierailija

Äitini on kuollut ja anoppini asuu kaukana ja on niin sairas, ettei jaksaisi hoitaa (vaikka haluaisi). Sen sijaan ex-anopille isommat lapset voisi jättää vaikka asumaan.=)

Vierailija

logistisesti se on helpompaa antaa anopille, kun oma äiti asuu 900lm päässä :) Mutta muuten ei ole väliä kumpi hoitaa, luotan kumpaankin sataprosenttisesti.

Vierailija

On alusta asti ollut paljon enemmän lapsen kanssa ja pärjäävät tosi hyvin. Huoletta voin jättää vaikka yökylään, omalle äitille en ikävä kyllä.

Vierailija

Ehkä johtuu siitä, kun tunnen ja luotan äitiini. Anoppi on minulle vieraampi ihminen ja ensimmäinen vaihtoehto jos lapsenvahtia tarvitsen.

Vierailija

jolla on sentään 40 vuotta kokemusta lastenhoidosta sen eri muodoissa. Tiedän myös äitini rakastavan lapsiani jopa enemmän kuin minua... :-)

Vierailija

Lainaus:

Ehkä johtuu siitä, kun tunnen ja luotan äitiini. Anoppi on minulle vieraampi ihminen ja ensimmäinen vaihtoehto jos lapsenvahtia tarvitsen.

Tarkoitan siis oma äitini ensimmäinen vaihtoehto, ei anoppi!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat