Ranskan oikeusministeri töihin 5 päivää synnytyksen jälkeen, mitä mieltä?

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200901098889401_ul.shtml

En kyllä olisi kyennyt samaan ihan fyysisestikään omien sektioiden jälkeen!!! Miksi hankkia lapsi tällä tavoin? Luulisi 43-vuotiaana jo miettineen elämänsä arvot kuntoon.

Kommentit (10)

Vierailija

Onkohan tuolla muijalla ennestään lapsia tietääkö kukaan.

Ranskan 16 viikon äitiysloma tuntuu pahalta ja äiti yleensä 10 viikkoa synnytyksen jälkeen menee töihin. Tämä oli käytäntönä Suomessa 60-luvun lopulla ja anoppi on näin tehnyt, vienyt lapsen hoitoon 2 kk iässä

Vierailija

Voin kyllä sanoa, että teoriassa äidit menevät tuon 16 viikon jälkeen töihin, mutta käytännössä asiat saadaan hyvin usein järjestymään siten, että äiti voi olla usein kotona n. 3-5 kk. Itse olen saanut ensimmäisen lapseni Ranskassa ja toisen Suomessa. Mielestäni äitiyteen liittyvä terveydenhuolto toimi asuinpaikkakunnallani Ranskassa erittäin paljon paremmin kuin Suomessa. Sairaalassaolokaan ei maksanut minulle mitään, vaikka synnytin yksityissairaalassa, koska sairausvakuutus kattoi sen! Älkäämme aina parjatko muita maita. Asiat eivät todellakaan ole Suomessa niin hyvin kuin kuvitellaan...

Vierailija

eikä tiedetä kuka isä on, jotain miljonääri isä huhuja on. Huhuna myös että lapsi saanut alkunsa Köpiksessä spermapankissa.

Mahtavan uran lyyli tehnyt, noussut ihan köyhälistötaustasta aikas korkealle pallille.

Vierailija

että 43-vuotias oikeusministeri on älyllisesti sen verran monta tasoa fundamentalistikotiäitiav-mammaa ylempänä, että hän ymmärtää sen, että myös mies voi olla kotona lapsen kanssa..

Vierailija

Englannissa oli juuri pikku-uutinen lehdessä, että joku nainen oli synnyttänyt aamulla seitsemältä ja mennyt sitten lounasajaksi kotiin kokkaamaan jouluateriaa suvulle. Kyllä me täällä Suomessa olemme vätyksiä.

Vierailija

No on se hyvä, että joku ymmärtää työn tärkeyden! Mihinkä tämä maailma menisi, jos kaikki jäisivät kotiin hoitamaan lapsia. Sitäpaitsi, 5 päivässä toipuu ihan hyvin sektiosta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat